פסטיבל תל אביב דאנס 2023 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!

פסטיבל תל אביב דאנס 2023 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!
פסטיבל תל אביב דאנס 2023 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות! צילום: Vojtech Brtnicky

כל הפרטים על פסטיבל תל אביב דאנס 2023 שיתקיים בחודשים יולי ואוגוסט הקרובים במרכז סוזן דלל בתל אביב. אילו הופעות יתקיימו השנה? כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל התשובות.

פסטיבל תל אביב דאנס 2023 יוצא לדרך עם רשימה ארוכה ומכובדת של מופעי מחול מכל קשת הסגנונות מישראל ומרחבי העולם. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על הפסטיבל לרבות מידע על רכישת כרטיסים, לוח הופעות עדכני, הנחות ועוד.

פסטיבל תל אביב דאנס 2023 – לוח הופעות מתעדכן

פסטיבל תל אביב דאנס 2023 יתפרס השנה על פני כשבועיים וירוץ בין התאריכים 18 ביולי ועד ה-3 באוגוסט 2023 במרכז סוזן זלל בתל אביב. להלן לוח ההופעות המתעדכן של הפסטיבל:

פסטיבל תל אביב דאנס כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לפסטיבל נמצאת בעיצומה כשמחירי הכרטיסים נעים בין 70 ל-141 ש"ח (משתנה בהתאם למופע ולמיקום הישיבה באולם). ניתן להזמין את הכרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא.

הופעות מומלצות בפסטיבל תל אביב דאנס שכדאי לבדוק!

בין המופעים הבולטים שיתקיימו השנה בפסטיבל כדאי לציין את המופע "צכיה עד" של הכוריאוגרפית הצ'כית ורה אונדרסיקובה שמביא לבמה פרשנות ייחודית לעצים, את המופע של אדוארד הו ולהקת המחול ביוור דאם, את המופע "W O M E N O F S O U N D S" של אנאבל דביר, את המופע " ילד הנייר" של ראדים ויזבארי ואת המופע "פרויקט תדר.גוף" של דני תבורי וניר ג'ייקוב יונסי.

עוד מופעים מעניינים: "מרחבים" של סתיו סטרוז הישראלית, מופע המחול ההומוריסטי "א קורפו ליברו" של הכוריאוגרפית האיטלקייה סילביה גריבאודי וכמבון את מופע הפתיחה של הפסטיבל – המופע "כל מה שאני צריך" של להקת "ביוור דאם" השוויצרית/צרפתית.

אודות פסטיבל תל אביב דאנס

פסטיבל תל אביב דאנס הוא פסטיבל ותיק ומסורתי המתקיים מדי שנה במרכז סוזן דלל ומציג רפרטואר רחב ומגוון של מופעי מחול של כוריאוגרפים נחשבים לצד פורצי דרך מישראל ומהעולם. המנהלת האומנותית של הפסטיבל השנה היא נעמי פרלוב.

השנה, יציג הפסטיבל מופעי מחול, בלט, ברייקדאנס, היפ הופ ועוד של כוריאוגרפים משוויץ, צ'כיה, צרפת, איטליה ועוד. סה"כ יתקיימו 18 מופעים שונים לאורך השבועיים שבהם יתקיים הפסטיבל.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק