פסטיבל רוקנרולה 2023 עם משינה – כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים?

פסטיבל רוקנרולה 2023 עם משינה - כמה עולים כרטיסים ואיפה קונים
פסטיבל רוקנרולה 2023 עם משינה - כמה עולים כרטיסים ואיפה קונים

להקת משינה, איפה הילד, הילה רוח ואלישע בנאי יופיעו כולם בערב אחד בפסטיבל רוקנרולה 2023 שיתקיים בחול המועד סוכות בחוף אכזיב. כמה יעלו לכם הכרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים!

פסטיבל רוקנרולה 2023 יוצא לדרך עם להקת משינה ואמנים רבים נוספים שיופיעו כולם ב-5 באוקטובר 2023 בחול המועד סוכות בחוף אכזיב. הפסטיבל יתחיל החל מהשעה 18:00 בערב. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על הפסטיבל כולל פרטים על רכישת כרטיסים.

את פסטיבל רוקנרולה מפיקים קבוצת זאפה בניהולה האומנותי של להקת משינה שגם בחרה את האמנים שיופיעו לצידה בערב, במטרה להפוך את הפסטיבל לאירוע שנתי קבוע של מוזיקת רוק ישראלית עדכנית. השנה יופיעו בפסטיבל להקת איפה הילד, הילה רוח ואלישע בנאי ו-40 השודדים. את הערב תחתום להקת משינה במופע חדש שייקרא "Celebration".

להקת רוקנרולה כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לפסטיבל רוקנרולה נפתחה ונמצאת בעיצומה באתר משרד הכרטיסים "איוונטים" ובאתר קבוצת זאפה. מחירי הכרטיסים עומדים על 285 ש"ח. ישנן הנחות לחיילים וסטודנטים שישלמו 129 ש"ח בלבד.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק