פסטיבל ראשון לציון סוכות 2021 – מי יופיע? וכמה עולים כרטיסים?

פסטיבל ראשון לציון סוכות 2021 - מי יופיע? וכמה עולים כרטיסים?
פסטיבל ראשון לציון סוכות 2021 - מי יופיע? וכמה עולים כרטיסים?

ישי ריבו, נתן גושן, עברי לידר, קרן פלס, תיסלם, אברהם טל ובניה ברבי ועוד אמנים רבים יחכו לכם בפסטיבל ראשון לציון 2021 שיוצא לדרך ויתקיים בסוכות 2021. אז מי בדיוק יופיע? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

עוד פסטיבל מוזיקה גדול חוזר לחיים לאחר שנת הקורונה, הפעם זהו פסטיבל ראשון לציון המושקע שמציג מדי שנה רשימה גדולה ומשקעת של מיטב האמנים המובילים במוזיקה הישראלית. הפסטיבל יתקיים בסוכות 2021 בין התאריכים 19-25 בספטמבר 2021.

פסטיבל ראשון לציון 2021 שיתקיים השנה בלייב פארק ראשון לציון, בהיכל התרבות ראשון לציון ובכמה לוקיישנים נוספים, יציג גם השנה רשימה מכובדת של אמנים שיציגו שיתופי פעולה מוזיקליים ייחודיים לפסטיבל. חלק מהמופעים יהיו ללא תשלום.

מי האמנים שיופיעו בפסטיבל ראשון לציון 2021?

בין האמנים שיופיעו בפסטיבל ראשון לציון 2021 תוכלו למצוא את נתן גושן שיארח את ישי ריבו, אברהם טל ובניה ברבי, יוני רכטר שיארח את שלומי שבן, מארינה מקסימילאן, קרן פלס שתארח את עברי לידר ומופע של תיסלם שיארחו את שלום חנוך ודני סנדרסון ואמיר דדון.

עוד יופיעו בפסטיבל אליעד שיציג שיתוף פעולה עם התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון, עינת שרוף שתשתף פעולה עם תזמורת צה"ל, זהבה בן שתשתף פעולה עם עידן עמדי וגם הופעה משותפת של ליאור נרקיס ולהקת התקווה 6.

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לפסטיבל מתבצעת באמצעות כמה משרדי כרטיסים שונים כגון אתר "טיקטמאסטר", "קופת ת"א", "זאפה" ועוד. אפשר למצוא מידע נוסף על מכירת הכרטיסים ועל מחירי הכרטיסים באתר הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק