פסטיבל הפסנתר 2021 – אמנים, כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

פסטיבל הפסנתר 2021 - אמנים, כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
פסטיבל הפסנתר 2021 - אמנים, כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

מי יופיע השנה בפסטיבל הפסנתר 2021? כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? וכל מה שרציתם לדעת על פסטיבל הפסנתר החדש שיתקיים בסוף חודש אוקטובר הקרוב.

אחרי שנערך במתכונת וירטואלית בלבד בשנה שעברה, פסטיבל הפסנתר 2021 יותר לדרך וחוזר לבימות בתל אביב עם שורה ארוכה של מופעים ואמנים ושיתופי פעולה ייחודיים. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 27-30 באוקטובר 2021 במוזיאון תל אביב לאומנות, מרכז ענב לתרבות ובתיאטרון הקאמרי בתל אביב.

זאת תהיה הפעם ה-23 בה פסטיבל הפסנתר מתקיים והשנה הוא יציג 56 מופעים שונים ובהם 3 מופעי ילדים. מרבית המופעים יהיו מופעים מיוחדים שעובדו במיוחד לפסטיבל ויציגו גם שיתופי פעולה ואירוחים שונים בכל סגנונות המוזיקה – ג'אז, רוק, פופ ועוד. הפסטיבל משתדל גם לאזן בין להקות אינדי ולהקות שוליים לצד אמני מיינסטרים ידועים.

אילו אמנים ייקחו חלק בפסטיבל הפסנתר 2021?

כמדי שנה, עשרות אמנים יופיעו וישתפו פעולה בפסטיבל הפסנתר ויציגו מופעים ייחודיים עם עיבודים מיוחדים לפסטיבל. בין המופעים הבולטים השנה, אפשר לציין את המופע "יציאה 2021" של שלום חנוך, המופע 30 שנות יצירה של לאה שבת שתארח את שלומי שבת ונועם בנאי, מופע אקוסטי מיוחד של הג'ירפות, המופע "חסד" של אסתר רדא או את מופע ההשקה לאלבום חדש של אסף אמדורסקי.

עוד יופיעו בפסטיבל השנה: הכוכב הטרי תמיר גרינברג, יופיע בפסטיבל הפסנתר השנה עם המופע "פסנתר והלהקה", להקת החצר האחורית חוזרת לבמה עם מופע מיוחד, שם טוב לוי יופיע עם מופע מיוחד לרגל צאת ספר התווים משיריו, דניאלה ספקטור תציג מופע להקה חדש בו תארח את רונה קינן וגם מופע הילדים החדש והמסקרן של קרולינה, מאור כהן ובום פם.

כרטיסים לפסטיבל הפסנתר 2021

מכירת הכרטיסים לפסטיבל הפסנתר 2021 יצאה לדרך ומתבצעת באמצעות אתר זאפה בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים יתחילו ב-59 ש"ח ויגיעו עד ל-179 ש"ח.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק