פסטיבל הבירה בירושלים 2023 – כרטיסים, לוח הופעות וכל הפרטים!

פסטיבל הבירה בירושלים 2023 - כרטיסים, לוח הופעות וכל הפרטים!
פסטיבל הבירה בירושלים 2023 - כרטיסים, לוח הופעות וכל הפרטים!

דודו טסה, נינט, מרינה מקסמיליאן, מרדסד בנד ועוד ישתתפו השנה בפסטיבל הבירה 2023 בירושלים. אילו בירות תוכלו למצוא בפסטיבל? אילו עוד אמנים יופיעו? וכמה עולים כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

בפעם ה-18 ברציפות יתקיים בירושלים פסטיבל הבירה 2023 שיציג מעל 120 סוגים של בירות שונות ומגוונות של מבשלות ישראליות ומחו"ל לצד מופעי מוזיקה של מיטב האמנים הישראלים. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 30-31 באוגוסט 2023 בגן העצמאות ירושלים.

מה תוכלו לראות בפסטיבל הבירה 2023?

הפסטיבל יתקיים בגן העצמאות שבמרכז ירושלים תחת כיפת השמיים. הפסטיבל יציג מגוון גדול של דוכנים המציעים טעימות של בירות מסוגים שונים של מבשלות מקומיות ומבשלות מהעולם. במקביל, יציג הפסטיבל מגוון הופעות של אמנים מובילים במוסיקה הישראלית.

פסטיבל הבירה 2023 – לוח הופעות

הפסטיבל יתפרס על פני יומיים בתאריכים 30 ו-31 באוגוסט 2023 ויציג כאמור הופעות מוסיקה. להלן לוח ההופעות של האמנים שיופיעו בפסטיבל השנה:

30 באוגוסט 2023 – מרסדס בנד, נינט ודודו טסה

31 באוגוסט 2023 – שולי רנד, רד נבד ומארינה מקסימיליאן

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לפסטיבל הבירה מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "איוונטים". מחיר הכרטיסים עומד על 94 ש"ח וכולל את הכניסה להופעות.

איך מגיעים?

גן העצמאות הוא גן הממוקם במרכז העיר, סמוך למוזיאון הסובלנות. לחצו כאן להגעה למקום.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק