ליא קניג ומרים זוהר בהופעה – מכירת הכרטיסים נפתחה!

ליא קניג ומרים זוהר בהופעה - מכירת הכרטיסים נפתחה!
ליא קניג ומרים זוהר בהופעה - מכירת הכרטיסים נפתחה! צילום: ניב פטל

המופע "ליא קניג ומרים זוהר דופקות הופעה" הוא אירוע בידור ייחודי ומרגש המפגיש שתי אגדות ישראליות על במה אחת. ליא קניג ומרים זוהר, שתי שחקניות אהובות ונערצות, זוכות פרס ישראל ובנות 90, מביאות את הכישרון, הניסיון והחוכמה שלהן לערב מצחיק ומעורר מחשבה.

הרעיון למופע (על פי רעיון של נורה אפרון), הוא לשים את השתיים יחד על הבמה ולתת להן "לדפוק הופעה" – מעין שילוב ייחודי של סרט מצולם ומפגש חי עם השחקניות, בו הן דנות בהומור ובתבונה בשאלות הגדולות של החיים.

הטקסט, פרי עטו של ירון פריד, מציג שנינות, חדות והברקות מילוליות כשקניג וזוהר, הידועות בחוש ההומור המיוחד שלהן, הופכות את הערב למסע מצחיק ומרגש, עם קריצות לתרבות הפופולרית ולחוויות החיים הייחודיות להן.

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים למופע נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 46 ש"ח בלבד.

לוח הופעות

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
פתח תקווה היכל התרבות פתח תקווה 29 כרטיסים
46
רכישת כרטיסים שעה ורבע

אחד המאפיינים המסקרנים במופע הוא הדינמיקה בין שתי האישיות הסוערות והמרתקות. השאלות כמו מי מהן "שיק" ומי "שוק", או האם שחור באמת מרזה, מציעות "קרב" הומוריסטי בין שתי דיוות שאינן מפחדות לומר את דעתן. הניגודים והדמיון ביניהן מבטיחים ערב מלא ניצוצות וצחוק.

מעבר להומור ולקלילות, המפגש בין קניג לזוהר על הבמה מהווה גם הזדמנות נדירה להציץ לתוך עולמן של שתי יוצרות מופלאות, ששינו את פני התרבות הישראלית. זו מחווה לדרכן יוצאת הדופן, לעוצמה ולפגיעות שהן מביאות איתן, ולסיפורים המרתקים שחייהן מגלמים.

המופע, שנמשך כשעה ורבע, מתאים לקהל רחב ומגוון. הוא יכול לרגש ולשעשע את המעריצים הותיקים של השחקניות וגם לחשוף צופים צעירים יותר לקסם שלהן ולמורשת שהן מייצגות.

כתיבה: ירון פריד (עפ"י רעיון של נורה אפרון)
בימוי ועיצוב: רועי הורוביץ
מוסיקה: משה דנינו

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק