עקב הקורונה: רובין שארמה דוחה את הופעתו בישראל לספטמבר 2020

רובין שארמה בישראל 2020 כרטיסים הנחות
רובין שארמה בישראל 2020 - כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים?

רובין שארמה שהיה אמור להופיע בישראל בתחילת חודש מאי הקרוב, נאלץ לדחות את הופעתו כאן ומציג תאריך חדש להופעה בחודש ספטמבר 2020. אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

המנטור והסופר הידוע רובין שארמה שהיה אמור להופיע בישראל בחודש מאי הקרוב, ב-1 במאי 2020, מצטרף לגל האמנים מחו"ל שנאלצים לבטל או לדחות את הופעתם בישראל עקב משבר הקורונה ודוחה את הופעתו בישראל בכמה חודשים.

ההופעה החדשה של שארמה בישראל תידחה לחודש ספטמבר, ב-11 בספטמבר 2020 ותתקיים לפי התכנון המקורי בהיכל שלמה בתל אביב. בהפקת המופע הודיעו לעיתונות כי הכרטיסים יישארו תקפים למועד החדש ומי שרכש כרטיסים להופעה המקורית יוכל להשתמש באותם כרטיסים להופעה החדשה ללא צורך בהחלפתם.

פרטים נוספים על המופע ועל רכישת כרטיסים להופעה של שארמה בישראל, תוכלו למצוא באתר "איוונטים" שמוכר את הכרטיסים להופעה בעמוד הבא.

בעקבות משבר הקורונה, אמנים מחו"ל כבר הודיעו על דחיית או ביטול המופע בישראל כמו למשל ניק קייב שהודיע על דחיית המופע לפני כשבועיים.  אם לא ייראה שינוי מהיר באופק, אמנים רבים יצטרפו לגל הביטולים ומסקרן מאוד לדעת מה ייעלה בגורל ההופעות הגדולות שמתוכננות להופיע כאן בישראל בקיץ כמו ההופעה של איירון מיידן בישראל שאמורה להתקיים ב-30 במאי 2020 או ההופעה הגדולה של הצ'ילי פפרס בישראל בחודש יוני הקרוב.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק