עדן חסון היכל מנורה 15/2/2024 – כרטיסים וכל הפרטים!

עדן חסון היכל מנורה 15/2/2024 - כרטיסים וכל הפרטים!
עדן חסון היכל מנורה 15/2/2024 - כרטיסים וכל הפרטים!

כל הפרטים על ההופעה החדשה של עדן חסון בהיכל מנורה ת"א ב-15 בפברואר 2024. כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

לאחר הפסקה ארוכה בעקבות המצב הקשה, הזמר עדן חסון חוזר להופיע ומשיק הופעה גדולה ומושקעת בהיכל מנורה תל אביב שתתקיים ב-15 בפברואר 2024 בה הוא צפוי לבצע את כל להיטיו הגדולים.

בתקופה האחרונה חסון הופיע רבות בבסיסים צבאיים, מול המפונים, במחלקות השיקום בבתי החולים ומול נשות הלוחמים בעורף. למרות המצב הקשה, החליט חסון, כמו זמרים נוספים אחרים לחזור ולהופיע כדי לחזק את המצב הלאומי. כך כתב בעמוד האינסטגרם שלו:

"הרבה חשבתי על האם נכון לקיים מופע שכזה לאור המצב. מצד אחד אחינו מחרפים נפשם ומצד שני עם שלם צריך עידוד, רוצה להרגיש טוב ומתגעגע לשגרה. חברים יקרים, ב- 15/2 בעזרת ה', נתרגש מחדש בהיכל מנורה באירוע שירים את המורל, ישמח, יזכור, ויעודד. מקווה שעד אז כל החטופים ישובו אלינו וזו תהיה סיבה טובה להתרוממות רוח. התגעגעתי אליכם מאוד, נפגש"

בין השירים שחסון יבצע בהופעה: "לאהוב אותך יותר", "לא תראה אותי בוכה", "עד שתבואי עד אלי", "ילדים כאלה", "שיכורים", "כפיות", "מתפוצץ לי הראש", "אין יותר מועדונים", "איך את אוהבת", "שקיעות אדומות", "את חסרה לי", "סיבובים", "אל תשברי לי את הלב", "גדל לי קצת זקן", "מה פספסתי", "מדליקה לי הכל", "באור גדול", "כולם רוצים אהבה", "מבטיח", "לא מרגיש טוב", "בואי נישן על זה", "עושה לי צרות", "מטפסים על הקירות", ועוד.

כרטיסים והנחות להופעה של עדן חסון בהיכל מנורה 15/2/2024

מכירת הכרטיסים להופעה של עדן חסון בהיכל מנורה יצאה לדרך ומתבצעת באמצעות אתר "קופת ת"א". מחירי הכרטיסים מתחילים ב-199 ש"ח. ישנן הנחות ללקוחות פועלים וונדר, אמריקן אקספרס והנוסע המתמיד.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק