סוכות 2023 בחי כיף ראשון לציון עם מיקי, דוד חיים ועוד – כל הפרטים!

סוכות 2023 בחי כיף ראשון לציון עם מיקי, דוד חיים ועוד - כל הפרטים!
סוכות 2023 בחי כיף ראשון לציון עם מיקי, דוד חיים ועוד - כל הפרטים! צילום: אייל ברק

מתחם ילדים עם מתנפחים, סדנאות קרקס וקירות צילום, ומופעים של מיקי, דוד חיים, סוניק, כח פיג'יי ועוד. גן החיות "חי כיף" בראשון לציון יציע אירוע מיוחד לילדים בחוה"מ סוכות 2023. מתי זה יקרה? וכמה יעלו כרטיסים? הנה כל הפרטים.

גן החיות של ראשון לציון – חי כיף, יציג אירוע מיוחד במהלך חול המועד סוכות שייקרא "חי כיף לנד סוכות של כוכבים" ובמסגרתו יציע הגן פעילויות לילדים ומופעי ילדים של כוכבי ילדים מוכרים כגון מיקי, דוד חיים, סוניק ועוד. האירוע יתקיים בין התאריכים 30 בספטמבר ועד ה-7 באוקטובר 2023.

המבקרים בחי כיף לנד בסוכות 2023, יוכלו לבקר במתחמי הגן הכולל דונם וחצי של משק חי וכולל כ-600 בעלי חיים ממינים שונים, פינות ליטוף והאכלת חיות. במקביל, יוקם מתחם מיוחד לילדים שיכלול מתחם מתנפחים, מתחם וסדנאות קרקס, מייצגי ענק, קירות צילום ופעילויות נוספות.

בנוסף, יתקיימו מופעי ילדים של הכוכבים הבאים: מיקי, דוד חיים, כוח PJ, מטוסי העל, סוניק, קרקס קסם, אורטלי, שירה מקושקשת ועוד. כרטיסי הכניסה לאירוע יכללו את כל המתחמים ואת המופעים.

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לאירוע חי כיף לנד בסוכות 2023 נפתחה הבוקר ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 75 ש"ח לאדם. רכישת כרטיס הכרחית לגיל שנה ומעלה.

שעות פעילות ודרכי הגעה

ימים ב-ה + שבת – 9:00-17:00 (כניסה אחרונה בשעה 15:00).
ימי שישי – 9:00-15:00 (כניסה אחרונה ב13:00).

כתובתו של החי כיף בראשון לציון היא גולדה מאיר 3, ראשון לציון.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק