סאבלימינל והצל הופעות

סאבלימינל והצל הופעות
סאבלימינל והצל הופעות

מחפשים לראות הופעה של סאבלימינל והצל? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות של השניים על הבמה כולל מידע מעודכן על רכישת כרטיסים, הנחות ומבצעים ופרטים נוספים.

אחרי הפסקה ארוכה כוכב וחלוץ ההיפ הופ הישראלי סאבלימינל חוזר לשתף פעולה עם בן זוגו המקצועי הצל ויחד השניים יוצאים לסיבוב הופעות מושקע יחד עם משפחת תאקט ואורחים נוספים. בין השירים שיבוצעו במופע: ״פרחים בקנה״, "הפינאלי", "ילד רחוב", "התקווה", "חי מיום ליום", ״טורו״, ״את אותי שופטת״, "הסוד", ״אני יכול״ ועוד.

ההופעה המאוחדת של השניים זכתה לסיקור תקשורתי רחב ולעניין רב ברשתות החברתיות. חלק מההופעות כבר הפכו לסולד אאוט כמעט מיד לאחר פתיחתם אך הופעות חדשות נפתחות. אז איפה תוכלו לראות את סאבלימינל והצל בהופעה? כמה יעלו כרטיסים ואיפה קונים? איפה תמצאו הנחות ומבצעים? ומהו לוח ההופעות המעודכן? כל זה ועוד, בעמוד זה.

  • כאן תוכלו למצוא לוח הופעות חודשי ומעודכן של כל אמני ישראל בכל רחבי הארץ

סאבלימינל והצל לוח הופעות

יעודכן בקרוב…

סאבלימינל והצל כרטיסים – איפה תוכלו לקנות כרטיסים ומהם המחירים?

יעודכן בקרוב…

הנחות ומבצעים

אנו ממשיכים לחפש ולעדכן בכל עת מידע על הנחות או מבצעים. היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו ותוכלו להתעדכן בזמן אמת בכל מידע חדש.

שירים ידועים של סאבלימינל והצל

הנה כמה שירים ידועים שייתכן ויבוצעו בהופעות של השניים:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
אבי
1 year ago

האם תהיה הופעה באילת?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק