מלך הג'ונגל ולוחמי היערות חנוכה 2021 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות

מלך הג'ונגל ולוחמי היערות חנוכה 2021 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות
מלך הג'ונגל ולוחמי היערות חנוכה 2021 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות. צילום: מעיין צלנר הפקות בעם

גיא זוארץ, עדי הימלבלוי ומשתתפים נוספים, ייקחו חלק במופע חנוכה 2021 החדש מלך הג'ונגל ולוחמי היערות שיציג לוח הופעות ברחבי הארץ. רוצים לרכוש כרטיסים? הנה כל הפרטים.

עוד מופע חנוכה 2021 חדש: מחזמר חנוכה חדש ועטור כוכבים יגיע לבימות ברחבי הארץ במהלך החודשים הקרובים – זהו המחזמר "מלך הג'ונגל ולוחמי היערות" בכיכובם של גיא זוארץ, בן זיני, עדי הימלבלוי ובן זיני. בהמשך העמוד נציג לכם את כל הפרטים לרכישת כרטיסים להצגה החדשה ומידע על הנחות ולוח הופעות עדכני.

מלך הג'ונגל ולוחמי היערות חנוכה 2021 – כרטיסים ולוח הופעות

מחירי הכרטיסים להצגת החנוכה החדשה מלך הג'ונגל ולוחמי היערות מתחיל ב-49 ש"ח. את הכרטיסים ניתן לרכוש אונליין באמצעות האתר הבא. הנה לוח ההופעות של ההצגה לחודשים הקרובים:

אודות ההצגה מלך הג'ונגל ולוחמי היערות

ההצגה החדשה של חנוכה 2021 תספר את סיפורו של ריי מלך הג'ונגל, שכח שהיה פעם ילד רגיל ואומץ על ידי להקת קופים כשהוריו נהרגו כשהיה ילד והפך לחבר במשפחה ובעולם החיות. לאחר ששודדי אוצרות הגיעו לג'ונגל, ריי וחבריו נאלצים להילחם ולהגן על ביתם.

עלילת ההצגה מותאמת לילדים בגילאי 5 ומעלה וכולל מסרים חינוכיים כגון ההבדל בין אויב לאוהב, ההבדל בין רמאות לתמימות, בין דעות קדומות לחברות וכד'. המחזמר ילווה בשירים מקוריים עם רקדנים ותפאורה מושקעת ויימשך כשעה ורבע.

הנחות וכרטיסים מוזלים

מומלץ להתעדכן בעמוד הפייסבוק שלנו שם אנו מעדכנים בזמן אמת בכל מידע חדש בנוגע למבצעים, כרטיסים מוזלים, הנחות 1+1 וכו'.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק