מירי מסיקה והפילהרמונית 8/3/2024 – כרטיסים וכל הפרטים!

מירי מסיקה והפילהרמונית
מירי מסיקה והפילהרמונית. צילום: ליאור כתר

כל הפרטים על המופע החדש של מירי מסיקה והפילהרמונית ליום האשה 2024 שיתקיים בחודש מרץ הקרוב בהיכל התרבות ת"א. כמה יעלו כרטיסים? בכתבה הבאה.

הזמרת מירי מסיקה והתזמורת הפילהרמונית יציגו מופע מיוחד לרגל יום האשה 2024 שיתקיים ביום שישי, ב-8 במרץ 2024 בהיכל התרבות ת"א בשעה 13:30 בצהריים.

במופע, שינוהל אומנותית ע"י אורי זך, תבצע מסיקה את מיטב להיטיה הגדולים בעיבודים מיוחדים של אבנר קלמר ובניצוחו של רתם ניר. בין השירים שתבצע מסיקה בהופעה עם הפילהרמונית: יש לך אותך, לשם, עכשיו אתה חוזר בחזרה, באה אליכם, אף אחת, אישה חרסינה, ממי, מפחד עליך ועוד.

זאת תהיה הפעם הראשונה של שיתוף פעולה בין מירי מסיקה לפילהרמונית כשהפעם היא עושה זאת עם עיבודים מיוחדים לשיריה האהובים מכל האלבומים, לצד השירים הגדולים של הזמרות הגדולות בעולם עליהן גדלה, שהיא מבצעת במגוון סגנונות ושפות.

מירי מסיקה והפילהרמונית – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים למופע נפתחה היום ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 235 ש"ח לאדם. מומלץ לשריין כרטיסים מראש.

\

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק