מופע המחול ארבע העונות של ויוואלדי 2021 – כרטיסים ולוח הופעות

מופע המחול ארבע העונות של ויוואלדי 2021 - כרטיסים ולוח הופעות
מופע המחול ארבע העונות של ויוואלדי 2021 - כרטיסים ולוח הופעות

היצירה ארבע העונות של ויוואלדי מקבלת פרשנות עכשווית במופע המחול של הכוריאוגרף איציק גלילי שיתקיים בבית האופרה הישראלית בחודש ספטמבר 2021. כמה יעלו כרטיסים? והיכן תוכלו לקנות? הנה כל הפרטים.

בית האופרה הישראלית יעלה בחודש ספטמבר הקרוב במסגרת העונה החדשה שלו את יצירת המחול ארבע העונות של ויוואלדי שכתב הכוריאוגרף המצליח איציק גלילי בהשתתפות רקדנים רבים ובהשתתפות הכנר הישראלי בינלאומי אסי מתתיאס. בהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע כולל מידע על רכישת כרטיסים, לוח הופעות והנחות.

היצירה ארבע העונות של ויואלדי נחשבת ליצירת מופת בעולם המוזיקה הקלאסית וזכתה לאינספור גרסאות ועיבודים של טובי בתי האופרה והמחול ברחבי העולם בכל הזמנים. עתה, הכוריאוגרף הישראלי המצליח איציק גלילי מציג עיבוד מחול חדש ומרענן ליצירת המופת בפרשנות דרמטית, עוצמתית ועכשווית.

את היצירה יבצעו עשרה רקדני מחול שהם ג'ואי איטקין, גילי גבע, עידו גידרון, תומר גולן, נעה גרוניך, שמואל חלפון, נעה כהן, הלל פלרמן, שני קצמן ועדי שמשי. יחד עם הרקדנים והרקדניות, ילווה את היצירה גם הכנר הישראלי המצליח אסי מתתיאס שזוכה להצלחה גדולה ברחבי העולם. על הניהול המוזיקלי הופקד איתן שמייסר ואת כל היצירה תלווה התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון.

ארבע העונות של ויוואלדי בבית האופרה הישראלית – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לקונצרטים כבר נפתחה והיא מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. מחיר הכרטיסים נע בין 90 ל-160 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. להלן לוח הקונצרטים העדכני של מופע המחול החדש ארבע העונות של איציק גלילי:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק