מוזיאון האשליות בתל אביב – כל הפרטים על המוזיאון החדש!

מוזיאון האשליות בתל אביב - כל הפרטים על המוזיאון החדש!
מוזיאון האשליות בתל אביב - כל הפרטים על המוזיאון החדש!

מוזיאון האשליות נוחת בישראל ומגיע לנמל ת"א החל מה-1 בספטמבר 2021. מה תוכלו למצוא במוזיאון החדש והמסקרן? כמה עולים כרטיסים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

לאחר סניפים רבים של מוזיאון האשליות שנפתחו ברחבי העולם, החל מחודש ספטמבר 2021 ייפתח גם סניף ישראלי של מוזיאון האשליות המצליח בנמל ת"א. מדובר באטרקציה המיועדת לכל המשפחה כשהבסיס למוצגים במוזיאון הם אשליות ותעתועי עיניים. המוזיאון כולל סניפים רבים בערים כמו ניו יורק, שיקגו, טורונטו, פריס,מדריד, אתונה, דובאי, שנחאי ועוד.

המוצגים השונים שיוצגו במוזיאון האשליות בתל אביב בנויים ע"י מראות ואפקטים שונים הגורמים לעין האנושית לחוות את המוצגים בצורה ייחודית ומשונה. וכך, בין מוצגי המוזיאון, ניתן למצוא את "שולחן השכפולים", "עיניים עוקבות", "אשליית הכסא", "החדר ההפוך", "מנהרת המערבולת", "הבאר האינסופית" ועוד מגוון של מוצגים והולוגרמות שונות.

כרטיסים למוזיאון האשליות תל אביב

מחיר הכניסה למוזיאון האשליות ת"א עומד על 94 ש"ח וניתן להזמין את הכרטיסים באמצעות האתר הרשמי בעמוד הבא. ניתן לרכוש גם כרטיס משפחתי הכולל כניסה ל-2 מבוגרים + 2 ילדים ב-258 ש"ח. שימו לב: הכניסה למוזיאון מתבצעת באמצעות סבבים לפי שעות.

הנחות ומבצעים

המוזיאון מציע הנחות ומבצעים שונים באמצעות חברת כרטיסי האשראי, פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר המוזיאון.

שעות פעילות

שעות הפעילות של המוזיאון הן:

ימי ראשון-חמישי 09:00-19:00
ימי שישי וערבי חג 09:00-16:00
שבתות וחגים 09:00-21:00

כתובת המוזיאון היא: נמל תל אביב, מתחם צפוני, מבנה 28.
רחוב יוסף יקותיאלי 6 תל אביב.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק