לה בוהם האופרה הישראלית 2023 – כרטיסים, לוח הופעות והנחות!

לה בוהם האופרה הישראלית 2023 - כרטיסים, לוח הופעות והנחות!
לה בוהם האופרה הישראלית 2023 - כרטיסים, לוח הופעות והנחות!

האופרה הידועה של פוצ'יני לה בוהם (La Bohème) תעלה בישראל בסוף 2023 בהפקה חדשה וגדולה של האופרה הישראלית ובית האופרה של אוביידו בספרד. מתי יתקיימו הקונצרטים? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים המלאים.

במסגרת העונה החדשה של האופרה הישראלית ל-2023/2024, האופרה הידועה והמוכרת לה בוהם של המלחין האיטלקי הנודע ג'אקומו פוצ'יני תועלה בישראל במהלך חודש דצמבר 2023 וינואר 2024 בבית האופרה הישראלית בתל אביב בהפקה גדולה ומושקעת בשיתוף עם בית האופרה של אוביידו ובכיכוכם של סולני אופרה בינלאומיים. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על האופרה כולל מידע על רכישת כרטיסים ולוח הופעות עדכני.

האופרה לה בוהם האופרה הישראלית – לוח הופעות 2023/2024

הקונצרטים של האופרה לה בוהם יתקיימו בבית האופרה תל אביב (המשכן לאומנויות הבמה) בין התאריכים 29 בדצמבר 2023 ועד ה-11 בינואר 2024. הקונצרט ב-5 בינואר 2024 יתקיים ביום שישי בצהריים ואילו שאר הקונצרטים יתקיימו בשעות הערב.

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים טרם נפתחה אך בקרוב ניתן יהיה להזמין כרטיסים אונליין לכל הקונצרטים באמצעות האתר הרשמי של האופרה הישראלית. מחירי הכרטיסים טרם ידועים. נמשיך לבדוק ולעדכן כשהמידע יתפרסם.

אודות האופרה לה בוהם בישראל 2024

את ההפקה החדשה של לה בוהם באופרה הישראלית 2023/2024, יביים הבספרדי אמיליו סאחי שכבר ביים בעבר לא מעט הפקות אופרה גדולות באופרה הישראלית כמו כרמן, לוצ'יה די למרמור ונישואי פיגארו.

את הקונצרטים תלווה תזמורת האופרה – התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון-לציון, בניצוחו של דניאל אורן המוערך ומקהלת האופרה הישראלית בניצוחו של איתי ברקוביץ'. במופע תשתתף גם מקהלת העפרוני.

לה בוהם האופרה הישראלית – סולנים ומשתתפים

בתפקידים הראשיים תוכלו למצוא את ג'ובני סאלה ואורסטה קוזימו שיגלמו את רודולפו, מריאנג'לה סיצ'יליה ואלה וסילביצקי שיגלמו את מימי, מריו קאסי ועודד רייך שיגלמו את מרצ'לו, לאורה אולואה ויעל לויטה שיגלמו את מוזטה, אדולפו קוראדו יגלם את קולין, ז'וליאן ון מלארטס יגלם את שונאר ו יאיר פולישוק ויורי קיסין שיגלמו את בנואה / אלצ'ינדורו.

אודות האופרה לה בוהם של פוצ'יני

לה בוהם היא אופרה קומית מאת המלחין האיטלקי ג'אקומו פוצ'יני כשההליברית נכתבה על ידי לואיג'י איליקה וג'וזפה ג'אקוזה, על פי סיפור קצר מאת אנרי מירגה. האופרה הועלתה לראשונה בתיאטרון לה סקאלה במילאנו ב-1896 וזכתה מיד להצלחה גדולה.

העלילה מתרחשת בפריז של המאה ה-19 ברובע הבוהמייני מונמארטר של פריז, ועוסקת באהבה, קנאה וגעגוע לחופש, ועוקבת אחרי חייהם של תושבי הרובע הבוהמייני. הדמות הראשית היא הצייר מרסלו, שמאורס למימי אך מתאהב במיוזטה הצעירה.

מיוזטה היא דמות רומנטית ובוהמיינית, שחיה חיי עוני אך שרה במלוא הלב והרגש. קולה מקסים את מרסלו, והוא מחליט לעזוב הכל למענה. המוזיקה של לה בוהם כוללת אלמנטים צרפתיים ואיטלקיים ומבטאת רגשות עזים של אהבה, כמיהה וייאוש ומשקפת במלוא עוצמתה את המוזיקה של פוצ'יני הצבעונית, הרגשית ומלאת הדרמה. האריות הידועות ביותר באופרה הן "מיוזטה הנאווה",‏ ‏"ידך הקרה",‏ ‏"היי מרסל", "מוזרת האהבה" ועוד.

ב-1899 הועלתה האופרה גם בניו יורק וזכתה להצלחה אדירה. לה בוהם נחשבת לאחת האופרות הפופולריות והמבוצעות ביותר של פוצ'יני ושל התקופה כולה. האופרה לה בוהם כבר עלתה בעבר מספר פעמים באופרה הישראלית וכעת היא תשוב ב-2023/2024 בגרסה חדשה ומושקעת על בימת האופרה בתל אביב.

הנחות ומבצעים

בשלב זה טרם פורסמו מחירי הכרטיסים. כשיתעדכן המידע, נציג כאן סקירה מורחבת ובה כל הדרכים לרכוש כרטיסים מוזלים בהטבות ובהנחות.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק