לוצי'ה די למרמור האופרה הישראלית 2024 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות

לוצי'ה די למרמור האופרה הישראלית 2024 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות
לוצי'ה די למרמור האופרה הישראלית 2024 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות צילום: באדיבות האופרה הישראלית

כל הפרטים על האופרה המפורסמת לוצ'יה די למרמור שתעלה באופרה הישראלית במהלך חודש ינואר 2024. מתי בדיוק ואיפה תוכלו לראות? כמה עולים כרטיסים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים!

האופרה הישראלית מעלה את האופרה הידועה והמוכרת לוצ'יה די למרמור של המלחין האיטלקי גאטנו דוניצטי, בהפקה גדולה ומושקעת של הבמאי הספרדי אמיליו סאחי במהלך חודש ינואר 2024. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על האופרה כולל מידע על רכישת כרטיסים, הנחות רשימת הסולנים ולוח הופעות מעודכן.

לוצ'יה די למרמור האופרה הישראלית – לוח הופעות 2024

האופרה לוצ'יה די למרמור תציג סדרת קונצרטים בין התאריכים 5 ועד ה-13 בינואר 2024 בבית האופרה הישראלית (המשכן לאומנויות הבמה תל אביב). להלן לוח ההופעות המלא:

לוצ'יה די למרמור – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לאופרה לוצ'יה די למרמור נפתחה לקהל הרחב וניתן כבר להזמין כרטיסים מראש באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 156 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-206 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר באולם.

אודות האופרה לוצ'יה די למרמור

המלחין גאטנו דוניצטי הוא אמנם שם פחות מוכר מהשמות הגדולים של מלחיני האופרה הידועים כמו ורדי או פוצ'יני, אך האופרה המפורסמת ביותר שכתב – לוצי'ה די למרמור, היא אחת האופרות הידועות והמוכרות ביותר בעולם האופרה ומבוצעת באופן קבוע בקרב בתי אופרה מובילים מכל העולם.

את לוצי'ה די למרמור העלה דוניצטי לבכורה ב-1835 בתיאטרון סן נאפולי באיטליה וזכה עימה מיד להצלחה רבה. דוניצטי ביסס את האופרה לפי ספרו של וולטר סקוט "הכלה מלמרמור" עם עלילה המתרחשת במאה ה-18 בסקוטלנד ומתארת סיפור אהבה בין בני זוג ממשפחות יריבות ושנואות אחת על השנייה.

עם השנים, זכתה האופרה גם לגרסה צרפתית אך גרסה זו פחות מוכרת ולרוב מבצעים את לוצי'ה די למרמור בגרסתה המקורית כשהיא נחשבת לבין ה-20 האופרות המבוצעות ביותר בכל העולם. ההפקה החדשה של האופרה הישראלית היא לפי בימויו המקורי של הבמאי הספרדי אמיליו סאחי שכבר ביים כמה אופרות בישראל ותנוצח ע"י דניאל קלגרי האיטלקי.

סולנים ומשתתפים

רשימת הסולנים בלוצי'ה די למרמור תכלול סולנים ישראלית מובילים לצד סולנים בינלאומיים. בתפקידים הראשיים תוכלו למצוא את הילה פחימה ואייגול קישמטולינה שיגלמו את לוצ'יה, לונג לונג ואורסטה קוזימו שיגלמו את אדגרדו, ואת גרמן אנריקה אלקנטרה ועודד רייך שיגלמו את אנריקו.

הנחות ומבצעים

לא מצאנו בשלב זה מידע על הנחות או כרטיסים מוזלים יותר מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כל הזמן כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק שלנו בעמוד הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק