יהורם גאון והגבעטרון בנייני האומה ירושלים ב-17 באפריל 2024

יהורם גאון והגבעטרון בנייני האומה ירושלים ב-17 באפריל 2024
יהורם גאון והגבעטרון בנייני האומה ירושלים ב-17 באפריל 2024. צילום: יעל רוזן

כל הפרטים על ההופעה של יהורם גאון והגבעטרון שרים שירי נעמי שמר בבנייני האומה בירושלים שתתקיים בחודש אפריל 2024 הקרוב בשעה 20:30 בערב. כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה תוכלו לרכוש?

הזמר יהורם גאון חוזר לשתף פעולה עם הגבעטרון במופע מיוחד שיתקיים בבנייני האומה בירושלים ב-17 באפריל 2024 בשעה 20:30 בערב. מדובר במופע מיוחד בו גאון והגבעטרון ישירו משירי נעמי שמר לכבוד 20 שנה ללכתה של המשוררת הלאומית.

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים להופעה של יהורגם גאון והגבעטרון בבנייני האומה בירושלים נפתחה ומתבצעת בעמוד הבא באמצעות אתר "קופת בראבו" העובד באופן רשמי על המופע. מחיר הכרטיסים נע בין 159 ל-259 ש"ח.

אודות המופע

יהורם גאון ולהקת הגבעטרון, שני ענקי המוזיקה הישראלית וזוכי פרס ישראל, משתפים פעולה למופע מיוחד לכבוד 20 שנה לפטירתה של המלחינה והיוצרת המפורסמת נעמי שמר, גם היא זוכת פרס ישראל.

נעמי שמר כתבה והלחינה רבים מהשירים הגדולים והאהובים ביותר בזמר העברי. החיבור בינה ליהורם גאון החל כבר בתקופת להקת הנח"ל, להקת התרנגולים ושלישיית גשר הירקון. גאון ביצע לאורך השנים כמה מלהיטיה הידועים של שמר. גם הגבעטרון הקליטו וביצעו רבים משיריה, ואף הקדישו אלבום שלם ליצירותיה.

במופע החדש, בניצוחו המוזיקלי של אילן גלבוע, גאון והגבעטרון שרים במשותף ובנפרד את מיטב שיריה של שמר, לצד סיפורי הרקע של השירים. יהורם גאון ציין בעבר כי ככל שהוא שר יותר את שיריה, הוא מוצא בהם רמזים ורבדים חדשים. לדבריו, נעמי שמר היא סמל לארץ ישראל היפה והטובה, והיא כתבה את שיריה מעומק הלב עם יכולת מיוחדת לחבר מילים פשוטות לרעיונות גדולים.

להקת הגבעטרון מציינים שנעמי שמר היא האסוציאציה הראשונה למושג "זמר עברי". שיריה מתארים נופים ישראליים ומהווים פסקול לחיים בארץ. הם רואים זכות גדולה לשיר יחד עם יהורם גאון במופע שכולו אהבה וגעגועים לנעמי שמר.

מופע זה, שאורכו כשעה וחצי, הוא מפגש מרגש בין שלושה מגדולי התרבות הישראלית לדורותיהם – יהורם גאון, הגבעטרון ונעמי שמר. מיטב השירים והלחנים של שמר זוכים לעיבודים חדשים ולביצועים מחודשים מפי שני סמלי המוזיקה הישראלית, במחווה מרגשת ליוצרת שטבעה את חותמה על הזמר העברי.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק