להקת המחול של אלווין איילי בישראל 2023 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות

להקת המחול של אלווין איילי בישראל 2023 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות
להקת המחול של אלווין איילי בישראל 2023 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות

כל הפרטים על ההופעות של להקת המחול של אלווין איילי האמריקאית בישראל שיתקיימו בספטמבר 2023 הקרוב. מתי ואיפה הם יופיעו כאן? כמה עולים כרטיסים? ואיפה רוכשים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

להקת המחול האמריקאית הידועה והמצליחה של אלווין איילי (Alvin Ailey) – אחד הכוריאוגרפים המוערכים ביותר בעולם, תגיע לישראל לסדרת הופעות שיתקיימו במהלך חודש ספטמבר 2023 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההופעות של הלהקה בישראל כולל פרטים על רכישת כרטיסים, מבצעים והנחות ולוח הופעות עדכני.

להקת אלווין איילי בישראל – לוח הופעות 2023

ההופעות של להקת המחול אלווין איילי בישראל יתקיימו בין ה-20 ל-23 בספטמבר 2023 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב (בית האופרה). ההופעות יחולקו לשתי תוכניותתוכנית א' – שתבוצע ב-20 וב-22 בספטמבר תציג כמה מיצירותיו הידועות ביותר של איילי כמו "יצור הלילה", "זעקה", "הנהר" ובמיוחד "התגלויות" – יצירתו הידועה ביותר.

להלן לוח ההופעות של תוכנית א':

תוכנית ב' תתבצע בין ה-21 ל-23 בספטמבר 2023 ותציג יצירות חדשות של כוריאוגרפים אחרים שכתבו בהשראתו של איילי המוערך לצד יצירות של איילי עצמו. בין היצירות שיבוצעו בתוכנית ב': "במצב רוח סנטימנטלי" (כוריאוגרף: ג'מאר רוברטס), "דואט" (כוריאוגרף: פול טיילור), "האם אתה נמצא בתחושות שלך?" (כוריאוגרף: קייל אברהם) והיצירה "התגלויות" (כוריאוגרף: אלווין איילי).

להלן לוח ההופעות של תוכנית ב':

כרטיסים, מחירים והנחות

מכירת הכרטיסים להופעה נפתחה הבוקר וניתן כבר להזמין כרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 201 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד 401 ש"ח למושבים במיקום הטוב ביותר באולם.

כרגע לא מצאנו מידע על הנחות מיוחדות, אך אנו ממשיכים לעקוב ולעדכן בכל מידע חדש כאן בעמוד זה ובאמצעות דף הפייסבוק שלנו כאן.

אודות אלווין איילי ולהקת המחול

אלווין אילי היה רקדן וכוריאוגרף שחור ממוצא אפרו אמריקאי והקים את להקת המחול שלו עוד בשנת 1958 בניו יורק, ארצות הברית. הלהקה הורכבה מרקדנים שחורים בלבד והציגה סגנון מחול חדשני בזמנו בהשראת ריקודים ומחול אפריקני. איילי נחשב לחלוץ בתחומו והיה צריך לסלול דרך ארוכה כדי שלהקה של שחורים תצליח בעולם המחול המודרני העולמי.

עם השנים הפכה להקת המחול שלו לאחת מלהקות המחול המודרני הטובות והמצליחות ביותר בעולם וזכה להופיע עם הלהקה במדינות רבות ברחבי העולם כולל בישראל, כאן עבד עם להקת בת דור. איילי הלך לעולמו בשנת 1989 ויצירותיו הכוראוגרפיות שלו נחשבות עד היום לשם דבר ומבוצעות ע"י להקות מחול בכל העולם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק