ככה להקת קולבן דאנס – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות 2024

ככה קולבן דאנס
ככה קולבן דאנס. צילום: גיל רובינשטיין זיו ברק

כל הפרטים על מופע המחול החדש של להקת קולבן דאנס "ככה". מתי זה יקרה? וכמה עולים כרטיסים? אתר קצת תרבות עם כל המידע.

להקת המחול קולבן דאנס מציגה את המופע "ככה" – מופע מחול בהשראת החזון הכוריאוגרפי של אמיר קולבן. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע עם מידע על לוח הופעות ורכישת כרטיסים.

ככה קולבן דאנס – לוח הופעות 2024

להלן לוח ההופעות העדכני של המופע ככה של קולבן דאנס:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
כרמיאל היכל התרבות ע''ש נרקן כרמיאל 15 כרטיסים
125
רכישת כרטיסים שעה ורבע

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 125 ש"ח. משך זמן ההצגה הוא כשעה ורבע.

משתתפים

רקדנים/שותפים ליצירה: לורלין אנדריי, מור בירגר, סוניה זווסלקה, שרון כהן, צביקה היזיקיאס, ויבהור דב, עידן קוגן, ג'ושוע סוטון אמיר קולבן

עיצוב מוסיקלי, תפאורה, טקסט: אמיר קולבן

מוסיקה: Nicolas Jaar, Acid Pauli, NU, Jo.Ke, Raz Ohara, Chris Schwarzwälder ft. Matanza, FKA Twigs, Bella Ciao (folk song), Koda, Bachar Mar Khalife, Chapelier Fou, Daft Beatles (Blondie + Philip Glass), Erik Satie

קריינית: ורדה זילברברג

עיצוב תלבושות: עדי יאיר

עיצוב תאורה: אורי מורג

אודות המופע

המופע "ככה" של להקת קולבן דאנס בכוריאוגרפיה של אמיר קולבן מציע לצופים חוויה ייחודית ומרתקת. מדובר ביצירה אמנותית אינטימית ונועזת, החותרת לאתגר את גבולות המחול המסורתי ולחקור שאלות קיומיות עמוקות על החיים דרך שפת התנועה.

המופע משלב את החוויות האישיות של הרקדנים לכדי מעגל של תובנות ומחשבות מעוררות השראה. הכוריאוגרפיה של קולבן מציעה פרשנות מקורית ומרהיבה, היוצרת דיאלוג מרתק בין הקונקרטי לאבסטרקטי, בין הקליל לעמוק, עם נגיעות של הומור עדין.

מרכיבים נוספים כמו המוזיקה המגוונת, עיצוב התלבושות והתאורה, והטקסט מאת קולבן עצמו, מציעים חוויה אומנותית עשירה ורב-תחומית.

מופע המחול "ככה" הוא מסע מרתק אל עבר הלא נודע של החיים והחוויה האנושית על כל מורכבותה. הוא מזמין את הקהל להתבונן פנימה, לחשוב ולהרהר בצורה יצירתית על שאלות החיים הגדולות, כל זאת דרך שפת הגוף והתנועה המשחררת והמעצימה של המחול.

להקת קולבן דאנס נחשבת לאחת הלהקות האמנותיות החדשניות והבולטות בישראל, וללא ספק מופע זה ממחיש את הכישרון, היצירתיות והעומק של היוצרים והרקדנים המרכיבים אותה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק