שלוש להקת בת שבע – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות 2024

היצירה "שלוש" של להקת מחול בת שבע שכתב אוהד נהרין מגיעה לסדרת הופעות במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב בחודש מאי 2024 הקרוב. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע לרבות מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני ל-2024

שלוש להקת מחול בת שבע - לוח הופעות

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו המשכן לאמנויות הבמה תל אביב 46 כרטיסים
191 205
רכישת כרטיסים שעה
המשכן לאמנויות הבמה תל אביב 27 כרטיסים
191 205
רכישת כרטיסים שעה
המשכן לאמנויות הבמה תל אביב 24 כרטיסים
191 205
רכישת כרטיסים שעה
שלוש להקת בת שבע - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות
שלוש להקת בת שבע - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות. צילום: אסקף

שלוש בת שבע - כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים למופע שלוש של להקת מחול בת שבע נפתחה כעת ומתבצעת באמצעות אתר "בראבו כרטיסים" בעמוד הבא. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-191 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ומטפס מעלה עד ל-205 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר באולם במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב.

אודות המופע שלוש של אהוד נהרין

מופע המחול "שלוש" מאת להקת בת שבע הוא יצירה ייחודית ומרתקת של הכוריאוגרף אוהד נהרין, המהווה נדבך נוסף במחקר התנועה רב השנים שלו. המופע מורכב משלושה חלקים – בלוס, הומוס וסקוס – היוצרים יחד מעין טריפטיך, מבנה אמנותי בעל משמעות כמעט דתית.

נהרין מעז לחשוף בעבודה זו את מהותו הבסיסית והיומיומית של המחול, ללא התנצלות או הסתרה. הוא מציג את השבריריות והאנושיות של הרקדנים, ואף מרשה לעצמו הגזמה והפרזה. וירטואוזיות טכנית מפנה את מקומה לתנועות פשוטות יותר, ליוניסון ולמקצבים בסיסיים.

שלושת החלקים נשזרים בקפידה לכדי שלם אחד עדין ומורכב, כמו עבודת תחרה. נהרין יוצר איזון מופלא בין "יש" ל"אין" – בין הגוף, התנועה והמוזיקה לבין הריקנות, השקט והעצירה. לכל אחד מהם ניתן משקל שווה ומשמעותי ביצירה.

רקדני להקת בת שבע מפיחים חיים ביצירה המאתגרת, ובאים מרקעים מגוונים מהארץ ומהעולם. הם מביאים איתם אנרגיות שונות ופרשנויות ייחודיות, שמעשירות את החוויה ומעמיקות את המסר של היצירה.

"שלוש" היא הזמנה למסע מורכב ומרתק לנבכי מחקר התנועה האנושית. היא חושפת את מורכבותו ועומקו של הגוף הרוקד, ומציעה פרספקטיבות חדשות על אמנות המחול. זהו מופע מאתגר ומרגש, שמשאיר את הצופה עם מחשבות ותחושות עמוקות הרבה לאחר סיומו.

אורך המופע

כשעה

משתתפים

בביצוע רקדני הלהקה עונה 2024-2023:
אייר אלעזרא, בילי בארי, עדי בלומנרייך, יעל בן-עזר, ירדן ברקת, גיא דוידסון, שון האו, מתן כהן, אדריאן ליפסון, ג׳יאני נוטרניקולה, ארי נקמורה, יוני (יונתן) סימון, דנאי פורת, איגור פטשנצ'וק, נייתן צ'יפס, לונדיווה קוזה.

אודות האתר

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

עוד מופעי מחול ובלט מומלצים שכנראה יעניינו אותך: