יש לי חג – מופע מחווה חגיגי ל-60 שנה לגשש החיוור: כרטיסים וכל הפרטים!

יש לי חג - מופע מחווה ל-60 שנה לגשש החיוור: כרטיסים וכל הפרטים!
יש לי חג - מופע מחווה ל-60 שנה לגשש החיוור: כרטיסים וכל הפרטים! צילום: דודי שמאי

אורי בנאי, דביר בנדק, דניאל סולומון ואמנים רבים נוספים, ישתתפו במופע מחווה חד פעמי ל-60 שנה לשלישיית הגשש החיוור שיתקיים בינואר 2024. כמה עולים כרטיסים והיכן מזמינים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

תיאטרון בית ליסין יארח בחודש ינואר 2024 את המופע "יש לי חג" – מופע מחווה לגשש החיוור לרגל 60 שנה לשלישייה המצליחה, בהשתתפות אורי בנאי, לירון לב, דביר בנדק, בן ארצי, פיטר רוט, אריאל פוליאקוב, דניאל סלומון, נעה אסנר, דקלה הדר ויעל יקל.

מדובר במופע חד פעמי שיתקיים ביום שישי ה-5 בינואר 2024 בשעה 12:00 בצהריים באולם דיזנגוף 1 בתיאטרון. המופע יתקיים בשיתוף עם בשיתוף האחים אסנר שיהיו אחראים על הניהול המוזיקלי, הנגינה והנחייה. ויבוצעו בו כל השירים והלהיטים הגדולים שעיצבו את שלישיית הגשש החיוור הנחשבת לאחד ההרכב הקומים-מוזיקליים  הגדולים והמצליחים ביותר בתרבות הישראלית.

את האמנים שישתתפו במופע ילוו האחים אסנר יחד עם איתן חמו בתופים וניצן עין הבר בכלי נשיפה. משך המופע הוא כשעה וחצי.

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים למופע נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 125 ל-175 ש"ח לאדם.

אודות הגשש החיוור

הגשש החיוור היה הרכב קומי-מוזיקלי מצליח שפעל בישראל במשך כ-38 שנה. החברים בלהקה היו גברי בנאי, שייקה לוי וישראל פוליאקוב, הידועים כ"הגששים". את הלהקה ייסד והוביל האמרגן אברהם דשא (פשנל), שהמציא גם את השם "הגשש החיוור". השם נלקח ככל הנראה מהספר "המוהיקני האחרון".

השלישייה זכתה להצלחה רבה והשפיעה על התרבות והחברה בישראל. הם יצרו מערכונים, שירים ומופעים שחדרו לשפה ולתודעה הישראלית. על תרומתם לחברה, זכו חברי הגשש החיוור בפרס ישראל לאמנות הבמה והם נחשבים עד היום לאבות הקומדיה הישראלית.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק