התרנגולים הרמיקס תזמורת המהפכה – כרטיסים ולוח הופעות 2023

התרנגולים הרמיקס תזמורת המהפכה - כרטיסים ולוח הופעות 2023
התרנגולים הרמיקס תזמורת המהפכה - כרטיסים ולוח הופעות 2023. צילום: באדיבות האופרה הישראלית

כל הפרטים על המופע המצליח של תזמורת המהפכה התרנגולים – הרמיקס שיתקיים ב-5 באוקטובר 2023 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ומה לגבי הנחות?

תזמורת המהפכה מחזירה לבמה את המופע המצליח שלה "התרנגולים הרמיקס" שמביא לבמה את הפרשנות הייחודית של התזמורת לשירים ולקלאסיקות של להקת התרנגולים המיתולוגית. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על המופע כולל פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני.

התרנגולים הרמיקס לוח הופעות 2023

המופע יתקיים במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב במהלך חודש אוקטובר 2023. להלן לוח ההופעות העדכני של המופע:

תזמורת המהפכה התרנגולים הרמיקס – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים נמצאת בעיצומה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-166 ש"ח לכרטיסים המוזלים ביותר ומגיע עד ל-226 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר באולם.

אודות המופע "התרנגולים – הרמיקס"

כמנהגה של תזמורת המהפכה, המופע "התרנגולים – הרמיקס" יביא את הפרשנות הייחודית של התזמורת לשיריה של להקת התרנגולים המיתולוגית שחבריה היו ביו היתר גברי בנאי, שייקה לוי, ישראל פוליאקוב, עליזה רוזן ודבורה דותן. הלהקה הנחשבת לאחת הלהקות המצליחות ביותר בשנות ה-60 במוזיקה הישראלית.

בין השירים שיקבלו פרשנות מיוחדת במופע: "שיר השכונה", "שיר השוק", "פנס בודד", "הורה אהבה", "ככה סתם", "יוסי ילד שלי מוצלח" ועוד. המופע יכלול מוסיקה, תיאטרון, תנועה וצילומי ארכיון נדירים מארכיון רשות השידור מהופעה שהוקלטה בשנת 1963 – התיעוד המצולם היחיד של הלהקה.

את המופע הלחין ועיבד אמיר לקנר ועל הניצוח יהיה אחראי רועי אופנהיים. במופע ייקחו חלק השחקנים והזמרים בן נפתלי, יפתח מזרחי, מונה מור, נעמה נחום, עדי כהן, רני אלון ותום חודורוב. כמו כן, את המופע תלווה מקהלת הילדים "העפרוני" בניצוחה של שלי ברלינסקי.

הנחות ומבצעים

המחירים הנ"ל הם כרגע המחירים הזולים ביותר שמצאנו. נמשיך לבדוק ולעדכן בכל מידע חדש בנוגע להנחות או כרטיסים מוזלים למופע.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק