הרקוויאם של מוצרט המקהלה הפילהרמונית ת"א – כרטיסים ולוח הופעות

הרקוויאם של מוצרט המקהלה הפילהרמונית ת"א - כרטיסים ולוח הופעות
הרקוויאם של מוצרט המקהלה הפילהרמונית ת"א - כרטיסים ולוח הופעות צילום: פניני המוסיקה

כל הפרטים על הקונצרט של רקוויאם של מוצרט שיבוצע ע"י המקהלה הפילהרמונית תל-אביב ותזמורת הפסטיבלים הירושלמית. מתי זה יקרה? וכמה יעלו כרטיסים?

המקהלה הפילהרמונית של ת"א ותזמורת הפסטבלים הירושלמית יבצעו את הרקוויאם של מוצרט בסדרת קונצרטים מושקעת ברחבי הארץ ולראשונה מזה 20 שנה גם בקפלה הישנה של מנזר סנט וינסנט דה פול בממילא ירושלים.

בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על סדרת ההופעות של הרקוויאם של מוצרט בישראל כולל פרטים על רכישת כרטיסים, מחירים, לוח הופעות עדכני, הנחות ועוד.

הרקוויאם של מוצרט לוח הופעות

סדרת הקונצרטים של הרוויאם של מוצרט תתקיים בכנסיית מנזר סנט ירושלים ובכנסיית יוחנן הקדוש בחיפה. להלן לוח ההופעות העדכני:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
חיפה כנסיית יוחנן הקדוש חיפה 28 כרטיסים
156
רכישת כרטיסים לא מסומנים שעה וחצי

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לכל הקונצרטים מתבצעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים עומדים על 156 ש"ח לאדם. משך זמן הקונצרט הוא כשעה וחצי.

אודות הקונצרט

מדובר בהפקה מושקעת של הרקוויאם של מוצרט בביצוע המקהלה הפילהרמונית תל-אביב בהדרכתו של לאונטי וולף ותזמורת הפסטיבלים הירושלמית בניצוחו של לאונטי וולף.

רשימת המשתתפים כוללת את מריה יופה בסופרן, אילונה טויבס במצו סופרן, נמרוד גרינבוים בטנור ויורם חייטר בבאס.

אודות הרקוויאם של מוצרט

הרקוויאם של מוצרט היא יצירתו האחרונה של המלחין הידוע ונחשבת לאחת מיצירותיו הטובות והמוכרות ביותר. מוצרט כתב את היצירה על ערש דווי ואפילו לא הספיק לסיימה. מספר מלחינים שונים הציעו גרסאות שונות לסיום היצירה.

רקוויאם היא מיסה נוצרית שנהוג לומר אותה לזכר אדם שמת. במהלך מאות השנים האחרונות, מלחינים רבים וידועים הלחינו גרסאות משלהם למיסה הידועה אך נדה כי הרקוויאם של מוצרט כבשה את כולם והפכה למוכרת ביותר מבין שלל הגרסאות.

הרקוויאם של מוצרט מבוצעת באופן תדיר בכל רחבי העולם על ידי התזמורות הידועות ביותר. גם בישראל מבוצעת היצירה פעמים רבות וניתן למצוא כמעט מדי שנה קונצרט המבצע את הפרשנות המפורסמת של מוצרט למיסה הידועה.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק