הליצן העירום קרקס ריסרקל 2019 – כרטיסים, הופעות וכל הפרטים

הליצן העירום קרקס ריסרקל 2019 - כרטיסים, הופעות וכל הפרטים
הליצן העירום קרקס ריסרקל 2019 - כרטיסים, הופעות וכל הפרטים

קרקס ריסרקל ההונגרי והאיכותי, יחזור לישראל ביולי 2019 עם המופע "הליצן העירום" ויציג סדרת מופעים בהיכל אומנויות הבמה בהרצליה. כמה יעלו הכרטיסים? והיכן קונים? כל הפרטים, בכתבה הבאה.

במסגרת אירועי הונגריה ישראל בה יגיעו לכאן במהלך 2019 מבחר מופעי תרבות איכותיים מהונגריה מגיעים להופעה בישראל כמו למשל גאלה אופרטה ומופעים נוספים, גם להקת המחול והקרקס ריסרקל תחזור לישראל בקיץ הקרוב עם המופע "הליצן העירום" שישלב בין קברט, מחול וקרקס במופע אחד.

לרכישת כרטיסים למופע של קרקס רסירקל בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

המופע "הליצן העירום", שירוץ במהלך יולי 2019 בהיכל אומנויות הבמה בהרצליה, הוא מופע קרקס וירטואוזי המשלב בתוכו מספר אלמנטים שונים מעולם המחול והקברט המודרני יחד עם אלמנטים מעולם הקרקס הקלאסי והקרקס המודרני. כך למשל, הרקדנים והמשתתפים במופע, מציגים יכולת וירטואוזית ואקרובטית כשהם לבושים בתלבושות מוקפדות מעולם הקברט ומציגים גם יכולת משחק גבוהה, וכל זה על רקע תפאורה מושקעת ותואמת.

על המופע הליצן העירום אחראית להקת ריסרקל ההונגרית שהוקמה בבודפשט בשנת 2012 ע"י הכוריאוגרף והבימאי בנצה ואגי כשמטרתו העיקרית, היא להציג מופע עכשווי ואיכותי המשלב בין המסורות האהובות מעולם התרבות והמסורת ההונגרית והאירופאית, יחד עם קרקס, מחול ותיאטרון.

להקת ריסרקל כבר הספיקה להופיע בבימות החשובות והידועות ביותר בעולם כמו תיאטרון הפסטיבל של מופא, פאלאס דה פסטיבל של פסטיבל קאן, הפסטיבל לאמנויות הבמה בדרום אמריקה "איברואמריקנו" או פסטיבל אדינבורו הידוע שבסקוטלנד.

סיפור הרקע מאחורי המופע נוסב סביב דמותו של הליצן, המסתתר מאחורי המסיכה והאיפור וצריך לשמור כל הזמן על חיוך ושלמות, ומציג עולם של דימויים ועולמות דימיוניים בין המציאות לבין שכבות הכיסוי וההגנה.

המופע הליצן הערום כבר הופיע בעבר בישראל לפני כשנתיים ב-2017, וזכה כאן להצלחה גדולה ורחבה בקרב הקהל הישראלי הרב ואף זכה לביקורות טובות מהמבקרים הישראלים בעיתונות התרבות בארץ. עתה, יחזור המופע גם בקיץ 2019 הקרוב לסדרת הופעות קצרה בחודש יולי 2019.

הליצן העירום קרקס ריסרקל – מהם מחירי הכרטיסים ואיפה קונים?

המופע של ריסרקל בישראל "הליצן העירום" יציג כאן בין התאריכים 20-22 ביולי 2019 בהיכל אומנויות הבמה בהרצליה. מכירת הכרטיסים נפתחה כאשר מחירי הכרטיסים עומדים על 250 ש"ח. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההופעות של רסירקל בישראל:

הרצליה היכל אמנויות הבמה 82 כרטיסים
250 ₪
רכישת כרטיסים
היכל אמנויות הבמה 106 כרטיסים
250 ₪
רכישת כרטיסים
היכל אמנויות הבמה 106 כרטיסים
250 ₪
רכישת כרטיסים
היכל אמנויות הבמה 94 כרטיסים
250 ₪
רכישת כרטיסים
היכל אמנויות הבמה 85 כרטיסים
250 ₪
רכישת כרטיסים

הנחות ומבצעים

לא מצאנו בשלב זה מידע על הנחות או מבצעים כלשהם אך אנו דואגים לעדכן בכל עת מידע חדש בנושא כאן בדף כתבה זו של מגזין תרבות ובידור ובעמוד הפייסבוק שלנו.

הליצן העירום ביקורות

המופע זכה לביקורות טובות מאוד בעיתונות בפעם האחרונה שהופיע כאן בישראל לפני כשנתיים. העיתונאי ניר סלונים מאתר מאקו, תיאר כי מדובר ב"מסע שהוא גם מבדר וגם מרגש ובעיקר מהפנט לכל אורכו, ובסופו מחכה לכם חתיכת קתרזיס מזכך", עיתונאי ידיעות אחרונות שי בן יעקב תיאר כי זהו "מופע קסום עם קטעים שיש בהם שילוב נפלא של כח ועידון, שליטה גופנית מדהימה וכוראוגרפיה מלאת רוך וגעגוע" וכך גם חשבו עליו מבקרים נוספים בתקשורת הישראלית והעולמית.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק