דון ג'ובני האופרה הישראלית 2023 – כרטיסים מחירים ולוח הופעות!

דון ג'ובני האופרה הישראלית 2023 - כרטיסים מחירים ולוח הופעות!
דון ג'ובני האופרה הישראלית 2023 - כרטיסים מחירים ולוח הופעות!

כל הפרטים על האופרה הידועה של מוצרט דון ג'ובני שתעלה באופרה הישראלית במהלך חודש מרץ 2023 בבית האופרה בתל אביב. אז מתי תוכלו לראות? וכמה יעלו כרטיסים? בכתבה הבאה שלפניכם.

האופרה הישראלית תעלה בחודש מרץ 2023 הקרוב, את האופרה הידועה ואחת המפורסמות ביותר של מוצרט דון ג'ובני בהפקת ענק ורבת משתתפים בשיתוף האופרה של לונדון. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על האופרה כולל מידע על רכישת כרטיסים ולוח הופעות עדכני.

דון ג'ובני האופרה הישראלית כרטיסים

האופרה דון ג'ובני תציג בבית האופרה התל אביב במהלך חודש מרץ 2023 הקרוב. להלן לוח ההופעות של האופרה:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לקהל הרחב נפתחה וניתן לרכוש את הכרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 156 ש"ח ל-400 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס ולמיקום הישיבה באולם.

אודות האופרה דון ג'ובני

האופרה דון ג'ובני היא אחת האופרות הידועות ביותר של המלחין הנודע מוצרט ואחת האופרות המפורסמות ביותר בעולם. זוהי אופרה בשתי מערכות שכתב המלחין המפורסם בסוף המאה ה-18.

האופרה עלתה לראשונה בשנת 1787 בפראג. למרות שעם השנים עלו גרסאות רבות של מלחינים רבים לאופרות המבוססות על הדמות דון חואן, דון ג'ובני של מוצרט זכתה להצלחה הגדולה ביותר והיא נחשבת כיום לאחת האופרות הטובות והמבוצעות ביותר בעולם.

האופרה דון ג'ובני כבר עלתה מספר רב של פעמים בישראל בגרסאות שונות. הגרסה החדשה של האופרה הישראלית ל-2023, תבויים ע"י הבימאי המוערך קספר הולטן ששם דגש רב על העיצוב והתפאורה. קרל היינץ ינצח על הקונצרט.

מדובר בהפקה מושקעת ובינלאומית המשתפת פעולה עם בית האופרה של לונדון ושל ברצלונה. הסולנים והסולניות המובילים יהיו גרמן אנריקה אלקנטרה הארגנטינאי שיגלם את דון ג'ובני, פאולו בורדוניה האיטלקי שיגלם את לפורלו, אלה וסילביצקי שתגלם את דון דונה ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק