גשם של סופגניות חנוכה – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות 2023

מופעי חנוכה 2023 הרשימה המלאה - כרטיסים להצגות חנוכה החל מ-50 ש"ח
מופעי חנוכה 2023 הרשימה המלאה - כרטיסים להצגות חנוכה החל מ-50 ש"ח צילום: עדי ברק

מיכל הקטנה, הדוד חיים ורוי בוי יופיעו על במה אחת בהצגה החדשה של חנוכה 2022/2023 גשם של סופגניות אותה כתב יובל המבולבל (יובל שם טוב). אז במה בדיוק מדובר? מתי תוכלו לראות? איפה תגיע ההצגה? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עושה לכם סדר במופע חנוכה 2022/2023 הלוהט והמדובר.

שלושת כוכבי הילדים הידועים מיכל הקטנה, הדוד חיים ורוי בוי, ישתתפו במחזמר גשם של סופגניות בחנוכה 2022/2023 – הפקה חדשה ומושקעת שתרוץ לאורך חופשת החג ובחודשים שלפני ואחרי, בכל רחבי הארץ. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל המידע על המחזמר עם כל הפרטים על מחירי הכרטיסים ולוח הופעות עדכני בכל הארץ.

גשם של סופגניות חנוכה 2022/2023 – לוח הופעות

ההצגה החדשה תציג תאריכים רבים בערים רבות ברחבי הארץ החל מ-19 בנובמבר 2022 ועד ל-7 בינואר 2023. בין הערים אליה תגיע ההצגה – מודיעין, תל אביב, הרצליה, יבנה, אשדוד, אור עקיבא, רמת השרון, נתניה, חיפה, קיבוץ גן שמואל, ראשון לציון ועוד. להלן לוח ההופעות המלא של המחמזר:

המחזמר גשם של סופגניות בחנוכה – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים למחזמר החדש נפתחה ומכירת הכרטיסים לכל ההופעות ברחבי הארץ מתבצעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים לכל ההצגות מתומחירים במחיר אחיד ועומדים על 99 ש"ח לאדם. רכישת הכרטיסים הכחרית לכל גיל.

הנחות, כרטיסים מוזלים, קופונים ומבצעים

נכון לעכשיו, לא מצאנו מחירים מוזלים או מבצעים להצגה החדשה של חנוכה 2022 אך אנו ממשיכים לעקוב ולעדכן בכל מידע חדש כאן בעמוד זה ובעמוד הפייסבוק שלנו, אז כדאי לבקר ולהתעדכן מדי פעם.

אודות המופע גשם של סופגניות חנוכה 2022/2023

כאמור, מדובר בהצגה מושקעת וגדולה ורבת משתתפים שמיועדת להתחרות בכל מופעי חנוכה הגדולים של 2023 כמו פסטיגל ואחרים. את ההצגה החדשה כתב יובל שם טוב, הלוא הוא יובל המבולבל כשהוא משלב בין תכנים חינוכיים ותכנים הקשורים לחג החנוכה בדרך מהנה והומוריסטית.

בהצגה יככבו שלושה מכוכבי הילדים המצליחים בישראל – מיכל הקטנה, הדוד חיים וגם רוי בוי מלווים ע"י עשרות זמרים, שחקנים ורקדנים. במאי ההצגה הוא שחר פרץ ועל המוזיקה אחראי חגי אלקיים. ההצגה מומלצת לילדים בגילאי שנתיים עד 8.

על הפקת המופע אחראית חברת ההפקות מעיין צלנר הפקות & אסי סתיו יחד עם תיאטרון הילדים הישראלי.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק