רוי בוי פארק פסח 2022 – כרטיסים להצגה "שובו של פרעה"

רוי בוי פארק פסח 2022 - כרטיסים להצגה "שובו של פרעה"
רוי בוי פארק פסח 2022 - כרטיסים להצגה "שובו של פרעה". צילום: עדי ברק

כוכב הילדים רוי בוי מעלה את הצגת הילדים החדשה "שובו של פרעה" לכבוד פסח 2022 במתחם הילדים "רוי בוי פארק" שבראשון לציון. מתי זה יקרה בדיוק ?כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים? הנה כל הפרטים.

כוכב הילדים רוי בוי יציג בפסח במתחם הילדים שלו "רוי בוי פארק" את ההצגה "שובו של פרעה" לכבוד חופשת פסח 2022 בין התאריכים 17-23 באפריל 2022. בהמשך עמוד זה נציג לכם את כל הפרטים על ההצגה החדשה ואת כל המידע שצריך לדעת כגון לוח הצגות עדכני, מחירי כרטיסים ופרטים על רכישת הכרטיסים.

רוי בוי לוח הצגות 2022

כאמור, ההצגה החדשה של רוי בוי "שובו של פרעה" תתקיים במתחם "רוי בוי פארק" הממוקם בפרדס מול איקאה ראשון לציון. להלן לוח ההצגות העדכני שלו בחול המועד פסח הקרוב:

כרטיסים להצגה של רוי בוי בפסח 2022

מכירת הכרטיסים להצגה של רוי בוי בפסח 2022 נפתחה הבוקר כשמחירי הכרטיסים עומדים כולם על 85 ש"ח לאדם (רכישת כרטיס הכרחית לילד מגיל שנה). מכירת הכרטיסים לכל ההצגות מתבצעת אונליין באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא.

אודות ההצגה "שובו של פרעה"

ההצגה החדשה תחייה מחדש את סיפור פסח הידוע של עם ישראל במצרים עם רוי בוי, ג'אנגו הסוס ועם פרעה מלך מצרים, הרשע, שזומם מזימה אדירה. משך ההצגה היא כ-45 דקות והיא מומלצת לילדים בגילאי שנתיים עד 9.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק