אמפיפארק באר שבע – לוח הופעות, כרטיסים והנחות

אמפיפארק באר שבע - לוח הופעות, כרטיסים והנחות
אמפיפארק באר שבע - לוח הופעות, כרטיסים והנחות

מחפשים לראות הופעה באמפיפארק באר שבע? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות עדכני באמפיפארק באר שבע כולל אפשרות להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט.

אמפיפארק באר שבע לוח הופעות והזמנת כרטיסים

להלן לוח הופעות עדכני באמפיפארק באר שבע בחודשים הקרובים:

אמפיפארק באר שבע כרטיסים

ניתן לבצע רכישת כרטיסים לאמפיפארק באר שבע באמצעות אתר הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

אודות אמפי פארק באר שבע

אמפי פארק באר שבע הוא אולם הופעות מפואר ויוקרתי תחת כיפת השמיים שנפתח השנה והוא נחשב כיום לאמפיפארק הגדול ביותר והמאובזר ביותר בישראל. האמפי פארק שוכן בפארק נחל באר שבע החדש שגם הוא נחשב לפארק הגדול ביותר בישראל.

קרוב ל-60 מיליון ש"ח הושקעו במקום כדי לאבזר את הפארק במערכות הטכנולוגיות, הסאונד והתאורה המתקדמות ביותר. אמפי פארק באר שבע אירח וצפוי להמשיך לארח עשרות מופעי ענק של האמנים הגדולים ביותר בישראל וכן לארח הופעות חו"ל בישראל של האמנים המובילים ביותר. בין האמנים שכבר הספיקו להופיע במקום אפשר לציין את שלמה ארצי, עומר אדם, אייל גולן, משה פרץ, חנן בן ארי ועוד רבים.

אמפיפארק ב"ש יכול להכיל קרוב ל-12,000 איש כאשר מתוכם 4000 מקומות ישיבה קבועים והשאר מקומות לא מסומנים על הדשא שממול הבמה. מחוץ לפארק ישנם 3 מתחמים נוספים המכונים "אמפי דשא" ויכולים להכיל 6000 איש כל אחד. פרט מעניין באמפי פארק הוא אלמנט תאורה ענקי הניצב מעל בימת המופעים בגובה של כ-42 מטרים ובנוי כולו מאלפי נורות לד היוצרות מופע תאורה ייחודי.

אמפיפארק ב"ש – שעות פעילות, כתובת, ביקורות ויצירת קשר

כתובתו המדוייקת של אמפיפארק באר שבע היא שלושת המצפים 1, פארק נחל באר שבע, ומספר הטלפון הראשי של המקום ליצירת קשר הוא 08-626-6400. האמפי פארק זכה לביקורות טובות מאוד בקרב גולשי גוגל שהעניקו לו ציון ממוצע של 4.5 מתוך 5.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק