אייל גולן הופעות וכרטיסים – מופע בלומפילד 13/6/2024

אייל גולן הופעות וכרטיסים - מופע בלומפילד 13/6/2024
אייל גולן הופעות וכרטיסים - מופע בלומפילד 13/6/2024

מחפשים הופעות של אייל גולן? אתם במקום הנכון. בעמוד הבא, נציג לכם את לוח ההופעות המעודכן ביותר של אייל גולן עם כל הפרטים החשובים, כמו כמה יעלו לכם כרטיסים? איפה כדאי ומומלץ לקנות? ואיך תשיגו הנחות? לפניכם לוח הופעות של אייל גולן ומידע עדכני ל-2024.

הזמר אייל גולן הוא בהחלט אחד הזמרים המצליחים ביותר במוסיקה הישראלית ונחשב ל"מלך" המוסיקה הים תיכונית בישראל. במשך קריירה ארוכה של כשלושים שנה, מצליח גולן להתברג באופן קבוע בין צמרת האמנים בישראל והוא ממשיך לעשות זאת גם ב-2024. בעמוד זה, תוכלו להתעדכן באופן קבוע בלוח ההופעות העדכני של אייל גולן ולמצוא מידע נוסף על רכישת כרטיסים, הנחות ועוד.

גולן הוא ללא ספק מותג בתעשיית הבידור בישראל ונחשב גם לאחד האמנים העשירים ביותר. הוא מכר כבר למעלה מ-3 מיליון עותקים מהאלבומים השונים שלו, הוא מחזיק ב-555K עוקבים באינסטגרם, מעל 300K עוקבים בפייסבוק ולהיטיו נצפים במיליונים ביוטיוב. במהלך השנים, הופיע גולן כמעט בכל אולם בישראל כולל הגדולים שבהם כמו היכל נוקיה, קיסריה וכד' והוא מצליח בכל פעם למלא את האולמות עד אפס מקום.

בשנים האחרונות, גולן מרבה לשתף פעולה ולגוון את סגנונו המוסיקלי. בתקופה האחרונה, הוא כבר הספיק לצאת במופע משותף עם להקת אתניקס ולהוציא סינגל יחד עם המפיק עופר ניסים, ולהופיע עם הזמר משה פרץ במופע משותף בשם "הולכים להשתגע". כמו כן, מחזמר המבוסס על שיריו בשם "זה אני" עלה בעבר בתיאטרון הקאמרי וכך גם תוכנית טלוויזיה בכיכובו "אביב או אייל" יחד עם אביב גפן.

אייל גולן לוח הופעות 2024

אייל גולן יציג את המופע "" – מופע ענק שיתקיים בבלומפילד ב-13 ביוני 2024 בשעה 20:00 בערב.

אייל גולן כרטיסים

מכירת הכרטיסים תיפתח בעוד יומיים באתר קופת ת"א בעמוד הבא. הביקוש לכרטיסים הוא גדול מאוד לכן, כדאי לרכוש את הכרטיסים במהירות המירבית לפני שייחטפו.

אייל גולן כרטיסים מוזלים והנחות

אנו נחפש מבצעים נוספים של חברות אשראי (ישראכרט, לאומי קארד, מקס, ויזה כאל וכו') וגופים נוספים, אז כדאי תמיד לקפוץ לבקר כאן או בעמוד הפייסבוק שלנו ולהתעדכן בזמן אמת בכל מידע על הנחה או כרטיסים מוזלים.

אייל גולן – ביוגרפיה

רבים ממעריציו מגדירים את אייל גולן כיורשו של זוהר ארגוב, הנחשב בעיני רבים למלך המוסיקה המזרחית והים תיכונית האולטימטיבי. מהרגע הראשון שגולן פרץ לתודעה הציבורית אי שם בתחילת שנות ה-90, הוא לא הפסיק לחדש ולהוכיח את יכולותיו וכשרונותיו הרבים וגם כיום, הוא מצליח באופן פנומנלי ומהווה השראה עבור רבים מהזמרים הים תיכוניים הצעירים המובילים כיום בישראל.

תחילת הדרך

את תחילת דרכו לעולם המוסיקה, עשה אייל גולן כשהיה בן 18 בלבד בהופעה אקראית באירוע משפחתי שבו נכח גם הזמר בועז שרעבי. יכולתו של גולן משכה מיד את תשומת ליבו של שרעבי שהבין כי מדובר בזמר איכותי והחליט לקחת אותו תחת חסותו.

גולן לא זכה להצלחה מיידית כמו זמרים אחרים ובחמש שנים הראשונות מאז הקשר "התגלה" ע"י בועז שרעבי, התרכז בעיקר בביסוס הקריירה המוסיקלית שלו. את אלבומו הראשון "לחישה בלילה" שיצא ב-1996, הוא הוציא במימון עצמי ובעזרת קבוצת הכדורגל ששיחק באותה תקופה "הפועל מרמורק". רק לאחר שחתם חוזה עם המפיק ישי בן צור, הוא החל להתקדם מקצועית ולמרות שהאלבום נחל כשלון מסחרי, הוא העניק לו חשיפה מקצועית בקרב אנשי התעשייה.

שיתוף הפעולה עם אתניקס – הפריצה הגדולה של גולן

לאחר שהאמנים זאב נחמה ותמיר קליסקי מלהקת אתניקס, נתקלו בהופעה בטלוויזיה של גולן, החליטו השניים לשתף פעולה עם גולן והוציאו יחד את האלבום "בלעדייך" אשר נחשב לאחד האלבומים הטובים ביותר שהוציא ולאחד האלבומים הנמכרים ביותר בכל הזמנים."בלעדייך" זכה להצלחה ענקית ומכר למעלה מ-300,000 עותקים.

האלבום כלל כמה מהלהיטים הגדולים ביותר של גולן כמו "לב של גבר", "צאי אל החלון" ועוד. שיתוף הפעולה של אתניקס ואייל גולן ייצר למעשה סגנון מוסיקת פופ ים תיכוני חדש שבא לידי ביטוי שנים לאחר מכן בקרב זמרים רבים בז'אנר כמו ליאור נרקיס, קובי פרץ ואחרים.

גולן המשיך לשתף פעולה עם אתניקס עד לשנת 2000 והספיק להוציא יחד איתם עוד שלושה אלבומי אולפן ואלבום הופעה. האלבומים כללו להיטי ענק והרימו את גולן לדרגת כוכב ענק במוסיקה הים תיכונית שחדרה לאט לאט גם אל המיינסטרים הישראלי.

גולן כמותג במוסיקה הישראלית

לאחר שיתוף הפעולה עם אתניקס, המשיך גולן להוציא אלבומי סולו כשהפעם הוא מרבה לשתף פעולה עם כותבים ויוצרים לאו דווקא מעולם המוסיקה הים תיכונית. וכך למשל, שיתף פעולה ארקדי דוכין, מיכה שטרית, שלמה ארצי, טל שגב או פבלו רוזנברג. כל האלבומים זכו להצלחה גדולה והעניקו לגולן תארים ופרסים רבים שצבר במשך השנים.במהלך הקריירה הארוכה, הספיק גולן להופיע ולשתף פעולה עם מיטב האמנים בישראל ומחו"ל כמו ניקוס ורטיס, שרית חדד, עומר אדם, ליאור נרקיס, משה פרץ, דודו אהרון, רותם כהן, פאר טסי, אילנית ועוד אמנים רבים נוספים.

עם השנים הרחיב את עצמו למותג של ממש כשהוא בעלים של חברת ההפקות "ליאם הפקות" יחד עם המפיק ובני פרץ שמייצגת נכון להיום את האמנים נסרין קדרי ואיתי לוי וייצגה בעבר אמנים מובילים נוספים. גולן הוא גם הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל מרמורק ובעל עסקים נוספים.

אתם מוזמנים להיכנס לעמודי האמנים כאן באתר "קצת תרבות" ולצפות בלוח הופעות עדכני של אמנים רבים כמו: יהורם גאון, עומר אדם, אנה זק, חנן בן ארי, ריטה, אמיר דדון, אברהם טלדיקלה, יהודה פוליקר, עברי לידר, איתי לוי, אביתר בנאי, שחר חסון, שלום אסייג, קרן פלס, שלמה ארצי, אליעד, עידן רייכל ואחרים.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

6 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
יפה זערור
5 years ago

21/1/18 יש מופע של אייל גולן הייכל מנורה.מתחיל בשעה 21:30 מתי מסתיים ? אני לא ניידת וצריכה לחזור עם אוטובוסים לראשון לציון מערב

רונית
5 years ago

כל כך מקווה שתהיה הופעה בשבועיים הראשונים של מרץ!!

צחי
4 years ago

הזמר מס' 1. אלמלא עומר אדם, היה שולט כאן ללא עוררין…

נויה
4 years ago

האם יש גם הנחות להופעות של אייל גולן עם ישראכרט?

איציק
4 years ago

אייל גולן – הזמר הטוב ביותר בישראל. נקודה.

סימה אמזלג
3 years ago

החל מ14/6/20 כבר מותר הופעות אז מתי יש ואיפה
הופעה של אייל …

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק