אלי דג'יברי ביג בנד 2022 – כרטיסים וכל הפרטים!

אלי דג'יברי ביג בנד 2022 - כרטיסים וכל הפרטים!
אלי דג'יברי ביג בנד 2022 - כרטיסים וכל הפרטים! צילום: יוסי צבקר

ההרכב "דג'יברי ביג בנד" של הסקסופוניסט אלי דג'יברי, יגיע להופעה בהיכל התרבות ת"א בחודש דצמבר 2022 הקרוב. הנה כל הפרטים.

ההרכב המיוחד של הסקסופוניסט הישראלי המצליח אלי דג'יברי "דג'יברי ביג בנד", יחזור להופעה באולם סלע שבהיכל התרבות ת"א. ההרכב, המונה 11 נגני ג'אז מהמובילים בישראל, יציג במופע יצירות מקוריות לצד ביצועים לקטעים מוכרים של מלחינים ידועים מעולם הג'אז כגון דיוק אלינגטון, קאונט בייסי, צ'רלי מינגוס ועוד.

מחירים וכרטיסים

המופע יתקיים באולם האינטימי והמושקע של היכל התרבות – אולם סלע, ב-7 בדצמבר 2022. מכירת הכרטיסים נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 185 ש"ח לאדם.

אודות אלי דג'יברי

דג'יברי נחשב לאחד מנגני הג'אז המובילים והמצליחים בישראל כשבמהלך השנים הצליח גם לפתח קריירה בינלאומית מצליחה. דג'יברי כבר הספיק לשתף פעולה עם אמנים רבים מהעולם כגון הרבי הנקוק, אל פוסטר, רון קרטר ואחרים.

במקביל לקריירה הבינלאומית, דג'יברי גם בנה את עצמו בישראל עם שיתופי פעולה עם אמנים מקומים ידועים כמו אלון אולארצ'יק, שלומי שבן, ערן צור ואחרים. לפני כחמש שנים הקים את הפרוייקט "דג'יברי ביג בנד" איתו כאמור הוא יופיע בחודש דצמבר 2022 הקרוב.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק