אושר כהן קיסריה אוקטובר 2023 – כמה יעלו כרטיסים?

אושר כהן קיסריה אוקטובר 2023 - כמה יעלו כרטיסים?
אושר כהן קיסריה אוקטובר 2023 - כמה יעלו כרטיסים?

כל הפרטים על ההופעה של אושר כהן באמפי קיסריה בחודש אוקטובר 2023 שיציג 3 הופעות גדולות. כמה עולים כרטיסים? איפה קונים? ואילו הנחות תמצאו?

הזמר אושר כהן חוזר לקיסריה ויציג 3 הופעות גדולות ומושקעות ב-21, 23 ו-24 באוקטובר 2023. כהן נמצא בתקופת שיא בקריירה שלו עם להיטי ענק שאת כולם הוא צפוי לבצע בהופעה בקיסריה. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר.

כהן נחשב לאחד הזמרים המצליחים ביותר כיום במוזיקה הישראלית וזוכה להצלחה גדולה ברשתות החברתיות. בין להיטיו הגדולים ניתן לציין את "אהבה", "ככה וככה", "תראי אהובתי", "איך שאת אוהבת", "אקורדים בלילות", "אהובי לב אדום", "חמישי שישי", "ברגעים שאת הולכת", "מקבל על עצמי", "רעשים" (עם נועה קירל), "תמונות שלך", "אני אוהב אותך", "תחזרי מהר", "מי עוד יחבק", "כל הזמן אומרת", "המרחק ממך", "עיר תחתית", "נזכר בעיניה", "עושה לי בלאגן", "זוגות כאלה", "הנה את בוכה", "שירים של עומר".

אושר כהן קיסריה 2023 – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים נפתחה כאמור הבוקר ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א". מחירי הכרטיסים נעים בין 199 ל-349 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם.

הנחות והטבות

ישנן הנחות ללקוחות פליי קארד, מקס ופועלים וונדר. פרטים למימוש ההטבות, באתר.

אודות אושר כהן

הזמר אושר כהן החל את הקריירה המוזיקלית שלו בשנת 2018 עם אלבום הבכורה "נזכר בעיניה" שכלל את הלהיט "ברגעים שאת הולכת" שזכה להצלחה רבה ברדיו. בהמשך, בשנת 2019, הרבה כהן בשיתופי פעולה עם אומנים כמו דודו אהרון, עומר אדם והרכב האולטראס, והוציא סינגלים נוספים שבלטו ברדיו כמו "אני שונא אותך".

ב-2020 יצא אלבומו השני "חיכיתי לך" וכן סינגלים מוצלחים נוספים כמו "כל הזמן אומרת" ו"הריני מקשר". כהן גם התארח בסדרה "שנות ה-80". ב-2021 המשיך לשתף פעולה עם אומנים מובילים כשרית חדד בלהיט "ככה בלי שלום" ועוד.

הפריצה הגדולה שלו הגיעה ב-2023 עם מיני האלבום "אושר" שכלל את המגה להיט "אהבה" שכבש את פסגות המצעדים. הקריירה של יונתן כהן נמצאת במגמת עלייה מתמדת מאז צעדיו הראשונים, וכיום הוא אחד הכוכבים הגדולים והמובילים במוזיקה הישראלית.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק