אוסקר אנד דה וולף בישראל 2023 – כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

אוסקר אנד דה וולף בישראל 2023 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!
אוסקר אנד דה וולף בישראל 2023 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

כל הפרטים על ההופעה של ההרכב Oscar and the Wolf (אוסקר אנד דה וולף) בישראל שתתקיים ב-27 בספטמבר 2023 במועדון רידינג 3 בתל אביב – כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים?

ההרכב אוסקר אנד דה וולף (Oscar and the Wolf) יגיע להופעה בישראל שתתקיים ב-27 בספטמבר 2023 במועדון רידינג 3 בתל אביב. בעמוד הבא תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה כולל מידע על רכישת כרטיסים, מחירים, הנחות ועוד.

ההופעה של אוסקר אנד דה וולף בישראל מגיעה במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי חדש של הלהקה שמשיק את מיני האלבום החדש שהוציאו בשם "Afterglow". ההרכב המצליח כבר הופיע בעבר בישראל וזכה כאן להצלחה גדולה בקופות ובקרב המבקרים. הסיבוב הנוכלי של ההרכב הוא הגדול ביותר מכל הסיבובים הקודמים.

אוסקר אנד דה וולף הוא הרכב דרים פופ ייחודי המציג שילוב מיוחד של מוזיקת נשמה המשולבת עם מוזיקת פופ ומוזיקה אלקטרונית. מאחורי ההרכב, עומד האמן הבלגי מקס קולומבי שהצליח לפרוץ מהשוליים אל המיינסטרים ובשנים האחרונות זוכה להצלחה עצומה ברחבי העולם.

ההרכב זכה להופיע ולשתף פעולה עם אמנים גדולים כמו לו ריד, ברונו מארס, מיוז, ריהאנה ועוד. להרכב שלושה אלבומים מצליחים וסינגלים שזכו למיליוני השמעות ברשתות. ההופעה של ההרכב בישראל הייתה אמורה להיות בשנה שעברה אך נדחתה וכעת תתקיים כאמור בספטמבר 2023 הקרוב.

אוסקר אנד דה וולף בישראל כרטיסים

מכירת הכרטיסים להופעה של אוסקר אנד דה וולף בישראל נפתחה הבוקר ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים נמצאים כעת על הנחת מכירה מוקדמת ועומד על 249 ש"ח. לאחר מכן, המחירים צפויים לעלות.

הנה כמה מהלהיטים הגדולים ביותר של ההרכב Oscar and the Wolf:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק