אודיה קיסריה 18/10/2023 – כמה יעלו כרטיסים? ומה עם הנחות?

אודיה קיסריה 18/10/2023 - כמה יעלו כרטיסים? ומה עם הנחות?
אודיה קיסריה 18/10/2023 - כמה יעלו כרטיסים? ומה עם הנחות?

הזמרת המצליחה אודיה חוזרת לקיסריה להופעה גדולה ומושקעת שתתקיים ב-18 באוקטובר 2023. כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ואיפה תמצאו הנחות? הנה כל הפרטים.

שנת 2023 היא אחת השנים המוצלחות ביותר עבור הזמרת הצעירה אודיה שכבשה את הצעירים והצעירות בישראל והפכה לאחת הזמרות המצליחות ביותר בישראל כיום. לאחר שבקיץ האחרון כבר הספיקה להציג כמה הופעות גדולות במיוחד, עתה היא חוזרת בחודש אוקטובר 2023 הקרוב להופעה גדולה נוספת, הפעם באמפי קיסריה.

אודיה אחראית לכמות עצומה של להיטי ענק שמככבים במצעדים והפכו למושמעים ביותר באפל מיוזיק ובסופטיפיי בישראל. בין להיטי הענק של אודיה, אותם היא גם צםויה לבצע בהופעה בקיסריה, ניתן למנות את "אינטילקטוערס", "אינטלקטוערסית", "סטאי", "שיאהבו אותי ככה", "האמת", "החיים שלי אחריך", "מה איתך אבא", "אם הייתי צריכה", "אור", "אוהבת אותך בטעות", "מאמי", "בלילות", "אני פה", ועוד .

אודיה קיסריה כרטיסים

מכירת הכרטיסים להופעה של אודיה בקיסריה אוקטובר 2023 נפתחה אתמול ונמצאת כרגע בעיצומה באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א". מחירי הכרטיסים להופעה מחולקים ל-5 רמות מחיר כשהכרטיסים המוזלים ביותר עומדים על 179 ש"ח והכרטיסים היקרים ביותר במיקום הטוב ביותר באולם עולים 299 ש"ח.

הנחות והטבות

לקוחות כרטיסי האשראי פועלים וונדר ומקס יזכו להטבה ויוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה של 50 ש"ח. פרטים על מימוש ההטבה תמצאו באתר קופת ת"א או באתרי חברות האשראי.

אודות אודיה

אודיה אזולאי היא זמרת ישראלית שזכתה לפרסום והצלחה בשנת 2020 עם צאת הסינגל "אור" שהגיע למקומות גבוהים במצעדים. אודיה גדלה בבית דתי אך התרחקה מהדת בגיל 11 וחזרה אליה מאוחר יותר. היא הקליטה גרסאות כיסוי ושירים מקוריים שכתבה בעצמה ואף ניסתה להיבחן לבית ספר למוזיקה.

הסינגל הראשון שלה "האהבה שלנו" זכה להצלחה ב-2019. ב-2020 יצא "אור" שהפך ללהיט והגיע למקום גבוה במצעדים. מאז הוציאה אודיה עוד שירים ושיתופי פעולה מוצלחים.

ב-2021 הוציאה את אלבום הבכורה שלה "אור" והמשיכה ליצור שירים לאמנים אחרים. ב-2023 הוציאה את אלבום האולפן השני שלה "האמת" ואף השתתפה בפרויקט "שירת נשים". אודיה נחשבת לאחת הזמרות המצליחות והבולטות בישראל כיום.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק