להקת פר אובו בישראל 2018 – רכישת כרטיסים

פר אבו בישראל 2018 - רכישת כרטיסים

הרכב הרוק האמריקאי פר אובו (Pere Ubu), יגיע לישראל בחודש ספטמבר 2018 הקרוב להופעה אחת וחד פעמית במועדון הבארבי בתל אביב. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה והמחירים עומדים כעת על 169 ש"ח. איפה קונים כרטיסים? בכתבה הבאה.

להקת הרוק הותיקה פר אובו מקליבלנד שבארה"ב, תגיע לראשונה לישראל להופעה אחת בלבד ב-19 בספטמבר 2018 שתתקיים במועדון בארבי בתל אביב וזאת במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי של ההרכב המקדם את אלבומם האחרון "Years In Montana Missile Silo" שיצא בשנת 2016 ונחשב לאחד הטובים של ההרכב.

פר אובו, היא אחת מלהקות הרוק אוונגרד החשובות בעולם המוסיקה ונחשבת גם לאחת המצליחות בז'אנר זה. מדובר בלהקה ותיקה ביותר שהוקמה עוד בשנת 1975 ומאז הפסיקה לעבור גלגולים רבים כשהיא משנה ועוברת בין סגנונות מוסיקליים שונים וכאשר חברי ההרכב משתנים ללא הרף.

עקב השינויים הרבים שעבר ההרכב מאז הקמתו, רק אחד המייסדים – דייויד תומס, נשאר חלק קבוע מההרכב ברציפות לאורך כל הפעילות של ההרכב בכל השנים. תומס גם כותב, מלחין ומפיק את שירי ההרכב. למרות שההרכב לא זכה מעולם להצלחה מסחרית גדולה, הוא נחשב לאחד מנותני ההשראה הגדולים למוסיקת השוליים הכלל עולמית עם קהל מעריצים נאמן ויציב לאורך כל השנים.

פר אובו, שאבו את ההשראה הבסיסית למוסיקה שלהם מסגנונות רבים כגון מוזיק קונקרט (תנועת אוונגרד), אומנות חזותית וגם ממוסיקת הרוק של שנות ה-60. במהלך השנים, הספיק ההרכב לעבור ואף להחליף בין כמה סגנונות שונים כגון פרוג-רוק, פאנק, פוסט פאנק, ניו וייב ועוד. הלהקה הוציאה 15 אלבומים שזכו ברובם לביקורות טובות ולהערכה רבה בקרב המבקרים בעולם.

אלבומם האחרון של ההרכב בו תומס משתף פעולה עם כריסטוף האן, זכה להצלחה רבה בקרב המבקרים, ואילו האלבום הקודם זכה להצלחה כאשר שניים משיריו זכו להיכלל בפסקול הסדרה "American Horror Story". על הבאת ההרכב לישראל, אחראית חברת ההפקות Zuzz Agency שכבר הספיקה להביא לכאן לא מעט אמני שוליים חשובים.

ההופעה של פר אובו בישראל 2018 – מחיר כרטיסים

ההופעה של פר אובו תתקיים ב-15 בספטמבר 2018 במועדון הבארבי בתל אביב בשעה 20:30. מחיר הכרטיסים עומד על 169 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

הופעה תאריכים מיקום מחיר כרטיסים
פר אובו בישראל 15 בספטמבר 2018 בארבי ת"א 169 ש"ח רכישת כרטיסים

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק