בון ג'ובי בישראל 2019 – כל הפרטים על ההופעה הגדולה של הקיץ!

בון ג'ובי בישראל 2019 - כל הפרטים על ההופעה הגדולה של הקיץ!
בון ג'ובי בישראל 2019 - כל הפרטים על ההופעה הגדולה של הקיץ!

הופעת החו"ל הגדולה של קיץ 2019 נפתחת באופן רשמי עם הפרסום על הופעתה של להקת בון ג'ובי בישראל שתתקיים כאן בפארק הירקון בר"ג ב-25 ביולי 2019. אתר "קצת תרבות" מביא לכם את כל הפרטים על הופעת החו"ל הגדולה הראשונה של הקיץ הקרוב.

לאחר שהפרסום על ההופעה של להקת בון ג'ובי נחשף בטעות, ההופעה של בון ג'ובי בישראל ב-25 ביולי 2019 בגני יהושע פארק הירקון, שלוש שנים בלבד, מאז שהביאו לשם עשרות אלפי מעריצים ישראלים מאושרים, היא כבר רשמית וגם מכירת הכרטיסים נמצאת בעיצומה. כל הפרטים, בעמוד זה.

ההופעה של בון ג'ובי בישראל ב-2019 – רק טעות חשפה את המידע על ההופעה לפני הזמן

כזכור, ההופעה של בון ג'ובי בישראל לא הייתה רשומה באתר הרשמי של הלהקה וזאת מכיוון שהמפיקים הישראלים – חברת בלוסטון, ביקשו לשמור את המידע עד לחודש דצמבר 2018 ורק אז לפרסם זאת ולפתוח את מכירת הכרטיסים לקהל הישראלי הרחב. אבל הבוקר, זה הפך לידיעה רשמית.

גולשים זריזים, הבחינו כי בניוזלטר שהפיצה הלהקה, מופיעה ישראל כחלק מסיבוב האירופאי החדש של בון ג'ובי ל-2019 ושם מצויין התאריך 25 ביולי 2019 בו תופיע בון ג'ובי בפארק הירקון ברמת גן. וכך הפרטים הגיעו לכלי התקשורת בישראל ופורסמו. על פי פרסום בתוכנית של גיא פינס, עלות הבאתם לישראל, תעלה לבלוסטון כשניים וחצי מיליוני דולרים.

צפו בביצוע השיר "Keep The Faith" מתוך סיבוב ההופעות החדש של בון ג'ובי מלפני שבועיים "This House is not for Sale":

להקת בון ג'ובי תגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות אירופאי חדש בקיץ 2019 שייקרא "This House is not for Sale". הסיבוב יתחיל ב-31 במאי 2019 במוסקבה ויסתיים ככל הנראה ב-25 ביולי 2019 בישראל. בין שני תאריכים אלו, תופיע בון ג'ובי גם באסטוניה, שוודיה, נורווגיה, אנגליה, ספרד, שוויץ ועוד מדינות רבות. בימים אלו מופיעה הלהקה בסיבוב הופעות גדול באמריקה.

כרטיסים לבון ג'ובי בישראל 2019 – מה יהיו המחירים?

מכירת הכרטיסים לבון ג'ובי בישראל ב-2019 נמצאת בעיצומה כשהמחירים מתחילים ב-335 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים אונליין באמצעות העמוד הבא.

בשלב זה לא ידוע לנו על הנחות, מבצעים, קופונים או 1+1 שבדרך כלל מוצעים בהופעות בסדר גודל כזה ע"י חברות האשראי ישראכרט, לאומי קארד וכד' או גופים פיננסיים גדולים. ברגע שנשמע על מבצע שכזה, נעדכן מיד בעמוד זה ובעמוד הפייסבוק שלנו (אז אל תשכחו לתת לנו לייק).

חברי להקת בון ג'ובי הם כיום ג'ון בון ג'ובי סולן הלהקה, דייויד ביירן בקלידים, טיקו טורס בתופים, הגיטריסט פיל X והבסיסט יו מקדונלדס. הגיטריסט ריצ'י סמבורה שהיה אחד מעמודי התווך של ההרכב במהלך השנים, עזב את הלהקה ב-2013.

מאז היווסדה ב-1978, בון ג'ובי נחשבת לאחת הלהקות המצליחות ביותר בעולם והיא ממשיכה לעשות זאת גם בשנים האחרונות. ללהקה 13 אלבומי אולפן, 6 אלבומי אוסף ו-3 אלבומי הופעה חיה. האלבום האחרון של הלהקה "This House is not for Sale", יצא ב-2016 והוא אלבום האולפן הראשון של הלהקה מאז הוחלף ריצ'י סמבורה בגיטריסט פיל X.

לבון ג'ובי מספר לא קטן של להיטי ענק שכבשו את מצעדי המוסיקה ברחבי העולם במהלך השנים. בין הלהיטים הגדולים שלהם ניתן לציין את "Always", "It's My Life", "Keep the Faith", "You Give Love a Bad Name" ועוד להיטים רבים. במהלך השנים, מכרה הלהקה מעל 100 מיליון עותקים, הישג שהפך את הלהקה לאחת מהלהקות האמריקאיות הנמכרות ביותר בכל הזמנים.

במהלך שנות פעילותה, להקת בון ג'ובי הופיעה במעל 2700 הופעות ב-50 מדינות שונות עבור למעלה מ-34 מיליון צופים ברחבי העולם. גם ישראל הייתה חלק מהופעותיה של בון ג'ובי כאשר הלהקה הופיעה כאן בהופעה היסטורית לפני כשלוש שנים בפארק הירקון ברמת גן אל מול כ-50,000 צופים. עתה כאמור, היא תעשה זאת שוב בקיץ הקרוב באותו מקום ומול ככל הנראה מספר דומה של צופים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

6 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
ליבנת
5 years ago

מתי ימכרו כבר כרטיסים??

ארתור גולצ'ין
5 years ago

מתי תחל מכירת הכרטיסים

ליטל
5 years ago

האם ידוע על כניסה למאחורי הקלעים? ואם כן אז אשמח לפרטים דחוף!!

טל
4 years ago

האם עדיין נשארו כרטיסים לבון ג'ובי?

מירב
4 years ago

תבדקי בגוגל…הכי פשוט 🙂

ליאת
4 years ago

מה יהיה במתחם VIP ? תודה.

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק