תערוכת הלגו באילת 2021 – כרטיסים, שעות פעילות וכל הפרטים!

תערוכת הלגו אילת 2021
תערוכת הלגו אילת 2021

סימנים נוספים לחזרה לשגרה: תערוכת הלגו מגיעה לעיר אילת ותתקיים שם עד לחודש אפריל 2021. כמה יעלו הכרטיסים? איפה קונים? מהן שעות הפעילות? ומה עם הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

אחרי שאילת הפכה לעיר ירוקה והתעוררה לחיים מתרדמת הקורונה, מגיעים תורם של הפארקים והאטרקציות לילדים ולמשפחה להתעורר לחיים, והשבוע אנו מתבשרים על תערוכת הלגו שתגיע לאילת השבוע ותפעל בעיר עד לחודש אפריל 2021. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ובהמשך העמוד תוכלו למצוא את כל הפרטים.

תערוכת הלגו תגיע לאילת באמצעות מוזיאון הלגו המצליח בעולם והיא תיקרא "ממלכת הדינוזאורים". בשנה שעברה, הייתה זו התערוכה "The art of the brick" שהתקיימה בישראל והציגה תקופה ארוכה בהיכל טוטו חולון.

הפעם, תגיע התערוכה כאמור לעיר אילת שחזרה לפעילות, ותציג את תערוכת ממלכת הדינוזאורים שמכילה מלמעלה מעשרה מיליון קוביות לגו ומקימה את הדינוזאורים לתחייה בגודל מלא. התערוכה תחלוש על שטח גדול של כ-5000 מ"ר ותכלול כ-50 מיצגים שונים של דגמי דינוזאורים שעשויים כמובן מאבני לגו.

במקביל למיצגים, תציג התערוכה מגוון מתחמים ודוכנים של משחקי לגו ידועים כגון לגו נינג'אגו, לגו מלחמת הכוכבים, לגו מיינקראפט ועוד. בנוסף, ימוקמו גם מתחמי אקסבוקס ופעילויות אינטראקטיביות נוספות.

איפה תתקיים התערוכה?

תערוכת הלגו אילת תתקיים במתחם הטרמינל (שדה התעופה הישן, אילת)

מהן שעות הפעילות?

התערוכה תתקיים בין התאריכים 11 בדצמבר 2020 ועד ה-15 באפריל 2021. שעות הפעילות הן: ימים א'-ה' : 11:00-20:00 (כניסה אחרונה ב-19:00), יום ו' וערבי חג: 11:00-18:00 (כניסה אחרונה ב-17:00), ויום שבת: 11:00-20:00 (כניסה אחרונה ב-19:00).

כרטיסים לתערוכת הלגו באילת – מהם המחירים? ואיפה אפשר לרכוש?

מכירת הכרטיסים לתערוכת הלגו כבר נפתחה כשמחירי הכרטיסים עומדים על 118 ש"ח במחיר מלא ו-98 ש"ח בהנחה של מכירה מוקדמת. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר "איוונטים" שימו לב: המבקרים בתערוכה יידרשו לעמוד בכללי והנחיות התו הסגול. תוכלו למצוא את כל הפרטים באתר הרשמי של התערוכה כאן.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק