תערוכת גוסטב קלימט בישראל 2024 – כרטיסים וכל מה שצריך לדעת

תערוכת גוסטב קלימט בישראל 2024 - כרטיסים וכל מה שצריך לדעת
תערוכת גוסטב קלימט בישראל 2024 - כרטיסים וכל מה שצריך לדעת צילום: ארטהאב בע"מ

כל מה שרציתם לדעת על תערוכת גוסטב קלימט הבינלאומית שתגיע לישראל ותוצג במתחם דה קיוב חולון לאורך שנת 2024. כמה יעלו כרטיסים? מהן שעות הפעילות? איך מגיעים? ומה עם הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

עוד תערוכת ענק בינלאומית מגיעה לישראל: הפעם זוהי תערוכת גוסטב קלימט המוקדשת לאמן האוסטרי הידוע וכבר הוצגה בתפוצה של מיליונים באנגליה, צרפת, ומדינות רבות ברחבי העולם. עתה תגיע גם לישראל למתחם The Cube בחולון ב-2024.

מדובר בתערוכת ענק שתציג מעל 200 מיצירותיו של קלימט בדרכים שונות ומגוונות הכוללות אימרסיב סטוריטלינג (מדיום חדשני המשלב מציאות ודמיון), אומנות דיגיטלית בהקרנה ב-360, מנהרת זהב (שבתוכה יוצגו היצירות המוכרות ביותר של קלימט), מתחם מציאות מדומה (VR), חלל מיוחד שייקרא "SKETCH AND POST" בו יוכלו המבקרים לצייר את את הציורים של קלימט בדרכים משלהם ומתחמים נוספים.

תערוכת גוסטב קלימט תאריכים

התערוכה תתקיים במתחם דה קיוב בחולון תתקיים לאורך כל החודשים הקרובים. הנה לוח התאריכים המלא של התערוכה:

תערוכת גוסטב קלימט כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר ונמצאת בעיצומה. ניתן להזמין את הכרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים עומדים על 119 ש"ח וכוללים כניסה לכל המתחמים. התערוכה מתאימה לכל הגילאים ורכישת הכרטיסים הכרחית מגיל 3 ומעלה.

שעות פעילות

ימים ראשון עד חמישי ושבת – משעה 10:00 עד 19:00
כניסה אחרונה בשעה 17.30
ימי שישי וערבי חג – משעה 9:00 עד 15:00
כניסה אחרונה בשעה 13:30
*החל מהתאריך 15/10/2023 התערוכה לא תעבוד בימי ראשון

איך מגיעים?

מתחם The Cube (דה קיוב) בחולון ממוקם ברחוב מפרץ שלמה 66, סמוך לפארק המים ימית 2000.

אודות תערוכת גוסטב קלימט בישראל

אחרי ההצלחה הגדולה של תערוכות בינלאומיות גדולות שהגיעו לישראל כמו תערוכת דאלי או תערוכת קלוד מונה, הפעם זהו תורה של התערוכה על האמן האוסטרי הענק גוסטב קלימט שתביא לכאן את יצירות המופת שלו בדרך חדשה ומודרנית.

בנוסף למתחמי התערוכה שפירטנו למעלה, התערוכה תציג מתחם דיגיטלי מיוחד ובו יוצגו יצירותיו הידועות ביותר כולל היצירה המפורסמת ביותר שלו "ציור הנשיקה", באנימציה עם אפקטים מיוחדים. בנוסף, המבקרים יוכלו לצפות במסע אינטראקטיבי של כ-10 דקות על חייו ופועלו של קלימט החל מתחילת דרכו כמעצב פנים ועד לשיא תהילתו.

אודות האמן גוסטב קלימט

גוסטב קלימט (Gustav Klimt) היה צייר אוסטרי חשוב ומשפיע שחי ופעל במאה ה-19. קלימט נולד בווינה ב-1862 וכבר מגיל צעיר הפגין כישרון ציור יוצא דופן. הוא למד אמנות בווינה ובפריז, ופיתח סגנון ציור ריאליסטי ומפורט מאוד שהתמקד בתיאור מדויק של בני אדם, בעיקר נשים.

יצירותיו המוקדמות של קלימט התמקדו בעירום נשי ועוררו שערורייה ומחלוקת בזמנן בשל תיאור גלוי וישיר שנחשב לבוטה. עם זאת, קלימט זכה גם להערכה רבה על האופן המדויק והמפורט שבו צייר את גוף האדם. בהמשך דרכו, פיתח קלימט סגנון עשיר ודקורטיבי יותר, וצייר דיוקנאות מרשימים של נשים אמידות ואצילות. ציוריו מאופיינים בקומפוזיציה מורכבת, עיטורים וקישוטים, ושימת דגש על פרטים קטנים כמו תכשיטים ואריגים.

קלימט נחשב לאחד הציירים החשובים והמשפיעים ביותר בתנועת האמנות המודרנית בווינה של סוף המאה ה-19. יצירתו השפיעה רבות על אמנים אוונגרדים כמו אגון שילה וגוסטב קלימט. גם כיום נחשבות יצירותיו לפורצות דרך בעולם האמנות.

מבצעים והנחות

בשלב זה לא מצאנו מידע על הנחות מיוחדות או כרטיסים מוזלים יותר מהמחירים הנ"ל. אנו ממשיכים לעקוב ולבדוק בכל עת מידע חדש על מבצעים או הנחות.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק