תערוכת קלוד מונה בישראל 2023 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

תערוכת מונה בישראל 2023 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
תערוכת מונה בישראל 2023 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים! צילום: 010 יזמות והפקות

כל מה שרציתם לדעת על תערוכת קלוד מונה בישראל שתתקיים כאן במהלך אוגוסט 2023. במה בדיוק מדובר? כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ומה עם הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תערוכת אמנות בינלאומית חדשה מגיעה לישראל – הפעם זוהי תערוכת קלוד מונה שתגיע לישראל לאחר הצלחה גדולה ברחבי העולם ותתקיים לכל אורך חודש אוגוסט 2023 במתחם דה קיוב (The Cube) בחולון. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על התערוכה החדשה לרבות מידע על כרטיסים והנחות.

התערוכה תציג למעלה מ-300 יצירות של האמן הצרפתי הידוע. בדומה לתערוכות הקודמות שהגיעו לישראל בשנים האחרונות כמו תערוכת ואן גוך או תערוכת פרידה קאלו, גם תערוכת מונה בישראל תציג בין היתר חלל הקרנה של 360 מעלות שישלב באמצעות חוויה רב חושית את יצירותיו וסיפור חייו של מונה.

תערוכת קלוד מונה בישראל – תאריכים ושעות פעילות

התערוכה תתקיים לכל אורך חודש אוגוסט 2023 במתחם דה קיוב בחולון.

שעות פעילות התערוכה הן בימי ראשון עד שבת בין השעות 10:00 בבוקר ועד 19:00 בערב ובימי שישי התערוכה תפעל בין השעות 09:00 עד 15:00.

כרטיסים לתערוכת מונה בישראל – מהם המחירים?

מכירת הכרטיסים לתערוכת מונה נמצאת בעיצומה כשמחיר הכרטיסים עומד על 119 ש"ח. ניתן להזמין את הכרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא.

אודות התערוכה

את תערוכת דלוד מונה בישראל מביאים חברות ההפקה הדרן ופורום שאחראים על הפקות דומות בשנים האחרונות (תערוכת ואן גוך, תערוכת סלבדור דאלי ותערוכת פרידה קאלו). זוהי תערוכה בינלאומית שכבר הוצגה במספר מדינות ברחבי העולם.

התערוכה תתפרש על פני שטח של כ-1000 מ"ר ותציג מאות מיצירותיו של קלוד מונה לצד מתחמים אינטראקטיביים ו-VR מיוחדים, ומתחמי פעילות נוספים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
ורדה
1 year ago

מה עם הנחות לתושבים ותיקים האח יהיו בהמשך?

לאה
1 year ago
Reply to  ורדה

מצטרפת לשאלה החשובה בכל מוזיאון זוכים אזרחים ותיקים להנחה נחכרת

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק