תיאטרון בית ליסין מתגייס למצב החדש בעקבות המלחמה

תיאטרון בית ליסין מתגייס למצב החדש בעקבות המלחמה
תיאטרון בית ליסין מתגייס למצב החדש בעקבות המלחמה

הפרוייקט "תיאטרון פופ אפ" של תיאטרון בית ליסין יאפשר ליוצרים להעלות קטעים תיאטרליים קצרים על בימת התיאטרון בערב מיוחד שיתקיים ב-16 בנובמבר 2023. תינתן עדיפות ליוצרים המתגוררים בעוטף. הנה כל הפרטים.

תיאטרון בית ליסין מתגייס גם הוא למצב החדש בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" ומציג את הפרוייקט "תיאטרון פופ אפ" במסגרתו יוצרים ושחקנים בוגרי בתי ספר למשחק, יוכלו לכתוב קטעים תיאטרליים בני עד 4 דקות ולהעלות אותם על בימת התיאטרון. העדפה תינתן לתושבי העוטף.

הקטעים שייבחרו ע"י התיאטרון יועלו בערב אחד בבימת התיאטרון ב-16 בנובמבר בהתאם להנחיות פיקוד העורף ויועלו לאחר מכן גם בערוצי הסושיאל של התיאטרון. כדי להשתתף בפרוייקט, יש לשלוח את הקטעים לכתובת המייל של התיאטרון בכתובת הבאה: [email protected].

כמו כן, בבית ליסין החליטו להעלות הצגות בשידורי לייב באמצעות הזמנה אישית בלינק מראש. ההקרנה הראשונה תהיה ב-6 בנובמבר של ההצגה המצליחה של התיאטרון "לעבור את הקיר" בכיכובם של עוז זהבי וחן אמסלם. הצגות נוספות של התיאטרון צפויות לעלות גם הן בהמשך הימים.

 

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק