רביעיית הפסנתר מולטיפיאנו ותזמורת ראשון לציון – כרטיסים וכל הפרטים!

רביעיית הפסנתר מולטיפיאנו ותזמורת ראשון לציון - כרטיסים וכל הפרטים!
רביעיית הפסנתר מולטיפיאנו ותזמורת ראשון לציון - כרטיסים וכל הפרטים! צילום: מיכאל פביה

קונצרט חדש של התזמורת הסימפונית ראשון לציון יביא לבמה את רביעיית הפסנתרים אנסמבל מולטיפיאנו ויציג יצירות מאת בטהובן, באך ומרטן. אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

התזמורת הסימפונית ראשון לציון תפיק קונצרט מיוחד שיכלול את רביעיית הפסנתרים אנסמבל מולטיפיאנו ויכלול יצירות מוכרות של באך, מרטן ובטהובן. הקונצרט יתקיים במהלך חודש דצמבר 2023 בראשון לציון ותל אביב. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על הקונצרט כולל מידע על רכישת כרטיסים, לוח הופעות ועוד.

רביעיית הפסתרנים כוללת את תומר לב, ברניקה גליקסמן, ליאור ליפשיץ ונמרוד מאירי הפטל ותציג בקונצרט את הקונצ'רטו ל-4 פסנתרים של באך-ויואלדי, את סימפוניה קונצ'רטנטה ל-3 פסנתרים ותזמורת כלי קשת של מרטן ואת הסימפוניה החמישית של בטהובן. על ניצוח הקונצרט יהיה אחראי רתם ניר.

התזמורת הסימפונית ראשון לציון ורביעיית מולטיפיאנו – לוח הופעות 2023

הקונצרטים יתקיימו במהלך חודש דצמבר 2023 בהיכל מאיר ניצן לתרבות ולאמנות ראשון לציון ובמשכן לאמנויות הבמה בתל אביב. להלן לוח ההופעות העדכני של הקונצרטים:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים נע בין 116 ש"ח לכרטיסים המוזלים ביותר ל-166 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר באולם.

אודות התזמורת הסימפונית ראשון לציון

התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון היא תזמורת ישראלית ותיקה ומוערכת שהוקמה בשנת 1988. התזמורת קיימה את קונצרט הבכורה הרשמי שלה בדצמבר 1988 באולם הקולנוע נעמן בראשון לציון, בניצוחו של שמעון כהן ובהשתתפות הכנרת הידועה ורה ויידמן. האירוע נערך במעמד ראש העיר דאז מאיר ניצן, שהיה אחד התומכים המרכזיים בהקמת התזמורת. בתחילת דרכה הופיעה התזמורת גם באולמות אחרים באזור כמו אולם נגה ביפו ומשכן לאמנויות הבמה בתל אביב, עד שעברה באופן קבוע להיכל התרבות החדש שנחנך בראשון לציון.

לאורך השנים ניצחו על התזמורת מנצחים ישראלים ובינלאומיים ידועי שם רבים, וניגנו עמה סולנים מהשורה הראשונה בעולם. בנוסף, התזמורת ביצעה בבכורה יצירות חשובות של מלחינים ישראלים כמו גם יצירות בינלאומיות. התזמורת פועלת רבות לקידום החינוך המוזיקלי, בעיקר בקרב ילדים ובני נוער מראשון לציון. כמו כן, התזמורת מופיעה באופן סדיר ברחבי העולם וצברה מוניטין בינלאומי רב. ב-2018 אף יצאה לסיור קונצרטים מוצלח במקסיקו. על פועלה רב השנים זכתה התזמורת בפרס אקו"ם היוקרתי.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק