עטר מיינר בהאנגר 11 ת"א – מכירת הכרטיסים נפתחה!

עטר מיינר בהאנגר 11 ת"א - מכירת הכרטיסים נפתחה!
עטר מיינר בהאנגר 11 ת"א - מכירת הכרטיסים נפתחה! צילום: שי ליטמן וגבריאל שניידר

עטר מיינר, אחד מהאמנים המסקרנים והמבטיחים בסצנת ההיפ הופ הישראלית, יוצא למופע מיוחד וחד פעמי – "עטר מיינר מופע 360". המופע יתקיים בתל אביב-יפו, בהאנגר 11, ביום חמישי, ה-20.6.2024 בשעה 22:00. כל הפרטים!

מיינר פרץ לתודעה ב-2018 עם שירו "24", שהציג קול מקורי, מרענן ומלא כישרון בז'אנר ההיפ הופ. אלבומו הראשון, הנושא את שמו, כלל להיטים כמו "את", "כל היום", "איך הלכת לי" ואת "פרפר" בו אירח את הצמד דור3 ואת עדן דרסו. האלבום המגוון הוכיח את יכולותיו המוזיקליות של מיינר והבטיח שהוא הגיע כדי להשאיר חותם משמעותי.

המופע הזה הוא חלק מסיבוב ההופעות הראשון של מיינר לאחר שנות הקורונה, והביקוש לכרטיסים מוכיח את הפופולריות שצבר. הוא צפוי להופיע ברחבי הארץ ולמלא אולמות. "עטר מיינר מופע 360" מבטיח חוויה מוזיקלית מיוחדת במינה עבור מעריצי ההיפ הופ והמוזיקה העכשווית בישראל שלא ירצו לפספס את ההזדמנות לראות את הכוכב העולה הזה על הבמה.

עטר מיינר בהופעה – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים למופע של עטר מיינר נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 158 ש"ח. מומלץ לשריין כרטיסים מראש.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק