קסם סן רמו – רביעיית זמרים איטלקיים תגיע לסדרת הופעות מושקעת בישראל

קסם סן רמו - רביעיית זמרים איטלקיים תגיע לסדרת הופעות מושקעת בישראל
קסם סן רמו - רביעיית זמרים איטלקיים תגיע לסדרת הופעות מושקעת בישראל

רביעיית זמרים מאיטליה תגיע לישראל לסדרת הופעות שתיקרא "קסם סן רמו" (The magic of Sanremo) שתתקיים ברחבי הארץ במהלך חודש ספטמבר 2022. איפה קונים כרטיסים וכמה זה יעלה? הנה כל הפרטים.

בשורה משמחת לחובבי הז'אנר של המוזיקה האיטלקית של פסטיבל סן רמו – סדרת מופעים גדולה ומושקעת תגיע לישראל במהלך חודש ספטמבר 2022 עם רביעיית זמרים וזמרות בינלאומיים שיגיעו מאיטליה. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה לרבות מידע על רכישת הכרטיסים ולוח ההופעות.

במופעים יבתעו הזמרים את כל להיטי פסטיבלי סן רמו הגדולים והקלאסיים כגון סוזנה", "פרולה פרולה", "קה סרה", "סינגרה", "אני חוזר הביתה", "וולארה" ועוד שירי אהבה איטלקיים ידועים. על הניצוח והעיבודים המוזיקליים אחראי המנצח המוערך דן רפפורט. על הפקת המופע אחראים האופרה הקאמרית הישראלית בשיתוף עם חברת ההפקות אגואיסט ומיוזיק ביזנס.

קסם סן רמו בישראל 2022 – לוח הופעות

המופע יגיע להיכל אומנויות הבמה בהרצליה ולאודיטוריום ע"ש סומרלש באוניברסיטת תל אביב במהלך חודש ספטמבר 2022. ייתכן ובהמשך יצטרפו מיקומים נוספים. להלן לוח ההופעות של המופעים בישראל:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים למופעים נפתחה וניתן לבצע את ההזמנה אונליין לכל ההופעות באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים ינועו בין 180 ל-300 ש"ח לאדם. משך המופע הוא כשעה וחצי.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
Isaac
1 year ago

נחמד , הזמרים האיטלקיים שהכי הצליחו בעולם דווקא חלק מהם לא מוכרים במיוחד בישראל, בינהם: Little Tony (טוני הקטן – בין השאר עם הלהיט הענק "הלב המטורף" Cuore Matto) , Lucio Dalla , Andrea Boceli , Lucianno Pavarotti
Modugno Domenico
, Adriano Celentano , Gianni Morandi , Eros Ramazzotti , Albano , Laura Pausini , Tony Renis
Gianna Nannini , Toto Cutugno

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק