קיריל ריכטר בישראל 2023 – כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

קיריל ריכטר בישראל 2023 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!
קיריל ריכטר בישראל 2023 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים! צילום: Alexey Dunayev

כל הפרטים על ההופעה של קיריל ריכטר בישראל שתתקיים כאן באודיטוריום ע"ש סמולרש באוניברסיטת תל אביב ב-25 ביולי 2023. במה מדובר? כמה עולים כרטיסים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל התשובות.

המלחין הידוע קיריל ריכטר (Kirill Richter) יגיע לישראל ויקיים הופעה בתל אביב יחד עם השלישייה שלו בחודש יולי 2023 ובה יבצע את מיטב יצירותיו הידועות ביותר. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה לרבות מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ועוד.

קיריל ריכטר בישראל – לוח הופעות 2023

ההופעה של קיריל ריכטר בישראל תתקיים ב-25 ביולי 2023 בשעה 21:00 (התכנסות אורחים בשעה 20:00) באודיטוריום ע"ש סמולרש באוניברסיטת תל אביב. להלן לוח ההופעות שלו בישראל:

קיריל ריכטר כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים להופעה נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים נע בין 186 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ל-456 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר באולם.

אודות קיריל ריכטר

קיריל ריכטר הוא אחד המלחינים המעניינים והמצליחים במוזיקה העכשווית ומחזיק ברזומה מכובד הכולל הישגים רבים. יצירותיו של קיריל מושמעות באופן תדיר בקרב קונצרטים של תזמורות גדולות מכל רחבי העולם ומלוות כוריאוגרפיות של מופעי בלט ומחול ידועים.

חלק מיצירותיו הושמעו גם במהלך שידורי מונדיאל 2018 וכן ליוו את את התרגיל האולימפי של האלופה האולימפית באולימפיאדת בייג'ינג. ריכטר עצמו מרבה להופיע ברחבי עולם יחד עם השלישייה שלו הכוללת כינור וצ'לו.

במהלך הקריירה הספיק גם להופיע יחד עם השלישייה באולמות הגדולים והידועים בעולם כגון הרויאל אלברט הול בלונדון ובפסטיבלים נחשבים כמו Classical next Rotterdam, Reeperbahn בהמבורג או The Great Escape בברייטון, אנגליה.

הנחות ומבצעים

נכון לעכשיו לא מצאנו מידע על כרטיסים מוזלים במחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן בכל מידע חדש בנושא כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק