פסטיבל ראשון לציון 2023 בסוכות – כרטיסים, לוח הופעות וכל הפרטים!

פסטיבל ראשון לציון 2023 בסוכות - כרטיסים, לוח הופעות וכל הפרטים!
פסטיבל ראשון לציון 2023 בסוכות - כרטיסים, לוח הופעות וכל הפרטים! צילום: ליאור כתר, Eclipse Media

מרגול, עדן חסון, אסף אמדורסקי, ג'יין בורדו ועוד אינספור אמנים נוספים – כל מה שרציתם לדעת על פסטיבל ראשון לציון 2023 שחוגג 35 שנה עם רשימה עמוסה של אמנים. איפה קונים כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

כמדי שנה, פסטיבל המוזיקה ראשון לציון יוצא לדרך כשהשנה הוא חוגג 35 שנה להיווסדו. הפסטיבל יתפרס על פני חמישה ימים בסוכות 2023 בין התאריכים 1-7 באוקטובר 2023 ויציג רשימה ארוכה של מיטב האמנים במוזיקה הישראלית.

אילו אמנים ישתתפו השנה בפסטיבל ראשון לציון 2023?

להלן כמה מהופעות הבולטות שיופיעו בפסטיבל ראשון לציון השנה:

הפסטיבל יציג רשימה גדולה מאוד של אמנים מכל סגנונות המוסיקה הישראלית. אחד המופעים הבולטים בפסטיבל יהיה מופע הצדעה למרגלית צנעני שבמסגרתו יופיעו על הבמה, לצידה של צנעני הזמרים חיים משה, איתי לוי ותמיר גרינברג. מופע נוסף ומעניין יהי מופע הצדעה ללהקות הרוק הישראליות של שנות ה-90 – איפה הילד, הקספרים, מוניקה סקס, הג'ירפות ומרסדס בנד.

עוד הופעות בולטות שיתקיימו בפסטיבל ראשון לציון 2023: מופע לציון 20 שנות קריירה לשירי מימון בו יתארחו גם האמנים ברי סחרוף, שמעון בוסקילה, מרינה מקסימיליאן וריקי גל, מופע סיום הקיץ של עדן חסון, ועוד מופעים של מירי מסיקה, ארקדי דוכין, אריאל זילבר, אסף אמדורסקי, אגם בוחבוט, סטטיק, אבי אבורומי, ג'יין בורדו, התקווה 6, ליאור נרקיס, רביב כנר ועוד.

איפה יתקיימו ההופעות?

הפסטיבל יתפרס על פני 5 לוקיישנים שונים – לייב פארק, היכל התרבות, גן המושבה, כיכר העירייה ורחבת בית העם,. חלק מההופעות יהיו בתשלום ובחלקם בכניסה חופשית.

כרטיסים והנחות

כאמור, חלק מההופעות יהיו הופעות חינמיות הפתוחות לקהל הרחב וחלק בתשלום. תושבי ראשון לציון יוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים. ניתן לרכוש את הכרטיסים באתר הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק