פסטיבל מארט MART תל אביב 2022 – כרטיסים, מופעים וכל הפרטים!

פסטיבל מארט MART תל אביב 2022 - כרטיסים, מופעים וכל הפרטים!
פסטיבל מארט MART תל אביב 2022 - כרטיסים, מופעים וכל הפרטים! צילום: קרינה ז'יטקוב

ערב בלט בן שלוש יצירות במערכה אחת של יז'י קיליאן, שרון אייל ואקרם חאן, ההצגה "מלחמה ושלום" מאת לב טולסטוי בבימויו של רימס טומינס וגם סיור אודיו ברחבי ת"א. מה תוכלו למצוא בפסטיבל MART שיתקיים בתל אביב במרץ-מאי 2022? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

פסטיבל התרבות הבינלאומי פסטיבל מארט (MART) יגיע לתל אביב במהלך החודשים מרץ ומאי ויביא עימו מופעי מחול ייחודיים ומושקעים, הצגות מעניינות וגם סיור אודיו ברחבי תל אביב. בעמוד זה נציג לכם את המופעים המרכזיים והמומלצים של הפסטיבל עם פרטים נוספים כמו לוח הופעות ומידע על רכישת כרטיסים.

פסטיבל מארט 2022 – מופעים מרכזיים

להלן ההופעות והאירועים המרכזיים שיציג פסטיבל MART 2022 בישראל:

כרטיסים ומחירים

את הכרטיסים למופעי הפסטיבל ניתן לרכוש אונליין באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים נע בין 105 ל-405 ש"ח בהתאם לסוג האירוע ולסוג הכרטיס.

סיור אודיו ברחובות תל אביב
סיור אודיו ברחובות תל אביב- קרדיט סונג'ה זוגיק

אודות פסטיבל MART ישראל 2022

הפסטיבל השנה יהיה השלישי במספר מאז נוסד ב-2020. כשהוא נתמך ע"י רומן אברמוביץ, מציג הפסטיבל מדי שנה מופעים ואירועים מושקעים ובינלאומיים ממגוון סגנונות הבמה. הפסטיבל מתקיים בתל אביב מדי שנה ומצליח למשוך אליו קהל רב.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק