פסטיבל הפסנתר 2023 יוצא לדרך – מי ישתתף השנה?

פסטיבל הפסנתר 2023 יוצא לדרך - מי ישתתף השנה?
פסטיבל הפסנתר 2023 יוצא לדרך - מי ישתתף השנה?

מירי מסיקה, עילי בוטנר, שאנן סטריט, מוש בן ארי, רונה קינן, עברי לידר ועוד אמנים רבים יופיעו בפסטיבל הפסנתר 2023 שיתקיים השנה בין התאריכים 24-30 באוקטובר 2023. מי עוד יופיע בפסטיבל? איפה זה יקרה? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

גם השנה יתקיים פסטיבל הפסנתר 2023 כשהוא חוגג 25 שנה לקיומו ויציג שורה ארוכה של מופעים מיוחדים ושילובים ייחודיים בין האמנים המובילים במוזיקה הישראלית בכל גווניה. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 24-30 באוקטובר 2023 ויציג לא פחות מ-60 מופעים שונים שיתפרסו על פני לוקיישנים שונים בתל אביב כגון מרכז ענב, היכל התרבות, בית אריאלה, המשכן לאומנויות הבמה, תיאטרון הקאמרי ועוד.

פסטיבל הפסנתר 2023 – אילו אמנים ישתתפו השנה בפסטיבל?

את מופע פתיחת הפסטיבל תקיים מירי מסיקה במופע מיוחד בו תארח את אלון עדר. עוד מופעים מעניינים שיתקיימו בפסטיבל: עילי בוטנר במופע השקה לספר שירים חדש, חנן יובל מארח את קובי אפללו, שאנן סטריט שיארח את גל ניסמן מפול טראנק, מוש בן ארי במופע אקוסטי מיוחד עם שלמה בר ואביב בכר, דני סדנדרסון במופע מיוחד עם שירים פחות מוכרים, ויסמין מועלם עם מופע חדש מיוחד לפסטיבל.

עוד מופעים שכדאי לציין: מאור כהן שר שירים של שארל בודלר ומארח את פיטר רוט, מופע של להקת החצר האחורית שחוזרת לפסטיבל, יהלי סובול וגיט מינטוס במופע משותף, נורית גלרון עם מופע חדש, רונה קינן תארח את אלון אולארצ'יק ועברי לידר במופע B-side מיוחד לפסטיבל. מופע נעילת הפסטיבל יהיה המופע של שלומי שבן שיארח את חווה אלברשטיין.

פסטיבל הפסנתר כרטיסים ומחירים

מחירי הכרטיסים לפסטיבל הפסנתר משתנים בין הופעה להופעה כאשר טווח המחירים הוא בין כ-90 ש"ח לכ-270 ש"ח לכרטיס. את הכרטיסים ניתן לרכוש באמצעות אתר "זאפה" או אתר "איוונטים".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק