פסטיבל "אני גיטרה" 2023 יתקיים במועדון צוותא במסגרת מצומצמת – הנה כל הפרטים!

פסטיבל אני גיטרה 2023 יתקיים במועדון צוותא במסגרת מצומצמת - הנה כל הפרטים!
פסטיבל אני גיטרה 2023 יתקיים במועדון צוותא במסגרת מצומצמת - הנה כל הפרטים!

קרולינה ועוד שורה של אמנים יופיעו בפסטיבל "אני גיטרה" 2023 שיתקיים חינם במסגרת מצומצמת ומיוחדת למרות המצב הביטחוני. מי יופיע? מתי? ואיך משריינים מקום? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

פסטיבל "אני גיטרה" שהיה אמור להתקיים בימים רגילים במועדון צוותא החל מה-5 בנובמבר 2023, לא ייסגר ויתקיים במסגרת מצומצמת בכניסה חופשית עם שידורים חיים לקהל הרחב. כך הוחלט בצוותא ובהפקת הפסטיבל.

המופעים בפסטיבל אני גיטרה יתקיימו בין התאריכים 5-7 בנובמבר במועדון צוותא וניתן להזמין כרטיסים מראש באמצעות אתר הפסטיבל בעמוד הבא. הכניסה חופשית. הכניסה לקהל תהיה בהתאם להנחיות פיקוד העורף. הפסטיבל מנוהל מוזיקלית ע"י גיא מזיג.

פסטיבל אני גיטרה 2023 – לוח הופעות

האמנים שיופיעו בפסטיבל הם תזמורת הלאדינו, הלהקה הבלקנית YUZ והופעה של עופר מזרחי וליאור עוזרי. המופע המרכזי של הפסטיבל יהיה המופע Up Close של קרולינה – מופע אינטימי שילווה עם הקלידן תומר צוק.

בנוסף, המופעים בפסטיבל יצולמו ויועלו לאחר מכן לצפייה חוזרת בפלטפורמות השונות של הפסטיבל ברשת. כמו כן, הפסטיבל יקיים גם מופע נודד במסגרתו האמנים יופיעו מול מפונים מעוטף עזה ומהצפון. תוכלו למצוא את כל הפרטים באתר הרשמי של הפסטיבל.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק