עומר אדם וניקי ג'אם בפארק הירקון – כל הפרטים על ההופעה המדוברת!

עומר אדם וניקי ג'אם בפארק הירקון - כל הפרטים על ההופעה המדוברת!
עומר אדם וניקי ג'אם בפארק הירקון - כל הפרטים על ההופעה המדוברת!

עומר אדם וניקי ג'אם יופיעו בפארק הירקון ב-14 ביולי 2022. כמה יעלו הכרטיסים? מתי תיפתח המכירה? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים על ההופעה המדוברת.

אחרי הופעה מוצלחת במיוחד של עדן חסון בפארק הירקון, הפעם זהו תורו של עומר אדם להשיק הופעה חדשה וגדולה בפארק הירקון כשלצידו יופיע אמן ההיפ הופ הידוע ניקי ג'אם. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה הגדולה שתתקיים ב-14 ביולי 2022 כולל פרטים על מחיר ומכירת הכרטיסים.

אדם כבר כבש לפני כשלוש שנים את פארק הירקון ועתה הוא יחזור לשם, כשהפעם הוא חמוש בזמר הענק והבינלאומי ניקי ג'אם שנמצא בשיאו ויגיע לכאן כחלק מסיבוב הופעות עולמי גדול במיוחד.

ניקי ג'אם כבר שיתף פעולה עם אדם עם הסינגל המשותף שלהם "Dale Mami" והפעם שיתוף הפעולה יהיה במופע משותף עם הרבה הפתעות כפי שאדם חשף בפוסט באינסטגרם. ג'אם, שנחשב למכונת להיטי ענק, זוכה לחשיפה מוגברת בתקופה האחרונה, בעיקר בזכות סדרת הדרמה המצליחה אודותיו בנטפליקס "הסיפור של ניקי ג'אם".

עומר אדם וניקי ג'אם כרטיסים

מכירת הכרטיסים נפתחה ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים קופת ת"א. מחיר הכרטיסים יתחיל ב-249 ש"ח לאדם.

כרטיסים מוזלים, מבצעים והנחות

ישנן הנחות והטבות למחזיקי כרטיסי האשראי מקס, ישראכרט, פועלים וונדרס, גודיס ולמנויי מפעל הפיס. פרטים על מימוש ההטבות, תוכלו למצוא באתר קופת ת"א.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק