נינו קטמדזה בישראל – 16/12/2023 רידינג 3 תל אביב – כמה יעלו כרטיסים?

נינו קטמדזה בישראל - 16/12/2023 ברידינג 3 תל אביב - כמה יעלו כרטיסים?
נינו קטמדזה בישראל - 16/12/2023 ברידינג 3 תל אביב - כמה יעלו כרטיסים? צילום: זכריה צ׳לידזה

כל הפרטים על ההופעה של הזמרת הגיאורגית הידועה נינו קטמדזה בישראל בדצמבר 2023 במועדון רידינג 3 בתל אביב. כמה יעלו כרטיסים? ואיפה ניתן לרכוש?

הזמרת הגיאורגית הידועה נינו קטמדזה, תופיע עם להקתה אינסייט המונה 5 נגנים ב-16 בדצמבר 2023 במועדון רדינג 3 תל אביב לציון 20 שנה להקמת הלהקה. קטמדזה נחשבת לקול הבולט של המוזיקה הגרוזינית המודרנית ומחזיקה בקהל מעריצים רב בישראל.

קטמדזה ידועה ביכולתה לאחד סגנונות שונים כמו ג'אז, בלוז, רוק ומוזיקה אתנית כשהיא מייצרת דיאלוג ייחודי עם נגני הלהקה ומבצעת ניסויים מוזיקליים על הבמה. הופעותיה מצליחות מאוד ומושכות קהל רב ברחבי העולם.

חברי להקת אינסייט הם: נינו קטמדזה – שירה, גוצ'ה קצ'אישווילי – גיטרה, אוצ'ה גוגונאווא – בס, אלכסנדר ג'פרידזה – תופים, ופאפונה שריקאדזה – קלידים.

כרטיסים ומחירים

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו מועדון רידינג 3 תל אביב המועד בוטל שעה וחצי

מכירת הכרטיסים להופעה של נינו קטמדזה בישראל נפתחה הבוקר וניתן להזמין את הכרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-199 ש"ח לכרטיסים המוזלים ביותר ומגיעים עד ל-349 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר באולם. משך ההופעה: כשעה וחצי.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק