משה אשכנזי הופעות

משה אשכנזי הופעות
משה אשכנזי הופעות

מחפשים לראות הופעת סטנד אפ של משה אשכנזי? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות של משה אשכנזי כולל מידע מתעדכן על רכישת כרטיסים, מבצעים, הנחות ופרטים נוספים.

משה אשכנזי הוא שחקן וקומיקאי מוכר ובכיר בישראל ונחשב לאחד המצליחים ביותר בעולם הבידור הישראלי. אשכנזי זכה להשתתף בכמה מהסדרות המדוברות ביותר בטלוויזיה כגון "בשבילה גיבורים עפים", "מטומטמת", "פולישוק" ועוד סדרות רבות.

אז איפה תוכלו לראות את משה אשכנזי בהופעה? כמה יעלו כרטיסים ואיפה קונים? איפה תמצאו הנחות ומבצעים? ומהו לוח ההופעות המעודכן שלו? כל זה ועוד, בעמוד זה.

משה אשכנזי לוח הופעות

להלן לוח הופעות סטנדאפ של משה אשכנזי לחודשים הקרובים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו מועדון סטנדאפ פקטורי תל אביב 20 כרטיסים
105
רכישת כרטיסים לא מסומנים שעה ו-10 דקות

כרטיסים למשה אשכנזי – איפה תוכלו לקנות כרטיסים? ומהם המחירים?

מכירת הכרטיסים להופעות של משה אשכנזי מתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 105 ש"ח.

אשכנזי משתתף באופן קבוע גם בסרטי קולנוע מצליחים וגם בתיאטרון בהצגות ידועות כמו "גבעת חלפון אינה עונה", או "מיקה שלי" בתיאטרון הבימה. במקביל, מציג משה אשכנזי לוח הופעות רציף וקבוע של מופע הסטנדאפ שלו בו הוא מציג מסע קורע מצחוק החל מהילדות והחומוס של עכו ועד להורות בתל אביב. אשכנזי מביא לבמה את יכולותיו הוירטואוזיות והקומיות כשחקן בנוסף לאבחנות החדות מרגעי היום יום.

הנחות ומבצעים להופעות של משה אשכנזי

בינתיים, לא מצאנו הנחה או מבצע אך אנו ממשיכים לחפש ולעדכן בכל עת מידע על הנחות או מבצעים להופעות של משה אשכנזי. היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו ותוכלו להתעדכן בזמן אמת בכל מידע חדש.

קטעים פופולריים של משה אשכנזי

הנה כמה קטעים של משה אשכנזי בסטנדאפ על הבמה:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק